2013年12月28日 星期六

寒冬下的科大BBQ

野人聖誕節假期將迎尾聲

假期最後一個WEEKEND之星期六

約左哈哈+維維喺寒冬10度以下去科大BBQ

好彩當日並無大海風

如果唔係呢4隻糉將會凍瓜!!!!!WAKAKAKA
燒烤前,維維爸"餵哺"各位小鳥....HEHEE.....

好耐冇試過呢D原始燒烤 (即係一手一腳自己透爐、買嘢食)

SUPER THANKS 維維爸媽幫我地預備食物

我真心覺得D食物預備得好好!!!!!!!!!!!!!!!!讚!!


KENNIS,我唔封你為我年度好友都唔得啦

幫我餵食埋野人,嘻嘻~~~

原本虎爸一心諗住我地燒3、4個鐘會FINISH

點知最後我地由天光到天黑,TOTAL燒左6個鐘!!!!CRAZY!!!

其實我地可以安心燒咁耐

都要多謝呢4個男孩咁通力合作,互相娛樂對方,呵呵~~~

沒有留言:

張貼留言