2014年1月20日 星期一

2014。農曆新年。雜 (學校篇)

野人學校臨近新年就會有好多"濕濕星星"嘢要做

上年我都有分開好多篇BLOG逐一寫呢D"濕濕星星"嘢

(話唒係野人第一年BE A STUDENT,學校90%大小事我都會寫低)

今年第二年,老實講,學校搞嘅活動都大同小異:P

所以都冇諗住要專登有篇BLOG寫呢D新年鎖碎事

但!!!!!!!就正喺我咁諗之際

前前後後發生左D失憶事件

全部都要靠搵BLOG先RECALL到MEMORY!!!!!

呢D就係寫BLOG嘅好處囉,哈哈哈哈~~~

所以都係死死地氣搵番D相,寫下BLOG....HEEHEE

今年學校仍然有派水仙頭活動

上年野人N班,只可以幫水仙頭剝皮

今年去到K1,首先都係要幫水仙頭剝皮
長大左一年嘅GORGOR依然少爺仔

要佢掂D泥,依然擺出一個厭惡樣,heeheehee

K1學生剝皮之外,仲可以用把膠刀仔嚐試下界水仙頭

兩年情況一樣,野人水仙BB只會"標高",唔會"標花",WAKAKAKA

呢對熊仔,大家有冇覺得熟口熟面呢????

佢地就係野人返N班第一個星期派嘅學校小熊

我呢D"斷捨離"人,最鍾意將屋企唔需要嘅嘢清除

但呢對學校小熊絕對唔可以清

因為學校隔一段時間就會出通告

要小朋友幫小熊換衫帶番學校

上年小熊要喺聖誕節變身聖誕花

今年過左聖誕都冇收到通告,我以為"逃過一劫"

點知原來換衫小熊活動轉左去新年搞!!!!!!!!!!!

對於同唔到野人真正親子嘅活動,通常我都HEA過就算

拜託同學仔媽媽幫我買左兩件新春狗狗衫搞掂左!!!YEAH!!!

新春小態@校園


K1班嘅小朋友可能算大個左少少

學校都多安排一個活動---->親子逛花墟

目的在於帶小朋友去認識下D花,感受下新年氣氛

由於活動完結後,都鼓勵小朋友帶D相返學校分享下遊花墟嘅所見所聞

所以好多小朋友都自己狂影相

以下係野人嘅"作品"^_^




一場去到花墟,叫野人陪我去買新年裝飾,嘻嘻

活動完左,順便帶野人去行下金魚街

兩隻野又好似一腳牛屎仔出省嘅作風

兩隻野一朝早行完花墟,再行金魚街

ON THE WAY HOME,瞓到豬咁,抱C我同虎爸@@

沒有留言:

張貼留言