2014年1月27日 星期一

失驚無神迪士尼

野人1st DAY新年假

由本來約左哈哈、維維兩個FAMILY,到最後維維因病缺席

由本來約去維園年宵,到轉場去士多啤梨園....

最後ON THE WAY再轉去迪士尼!!!!真係好峰迴路轉!!!!
GORGOR呢期好鍾意幫我同小虎兩老影相.....

野人3歲半眼中的父母.....

希望佢地一直都覺得自己父母好似呢張相一樣咁....CUTE!!!WAKAKA

諗番轉頭,咁ADhoc去迪士尼都好

如果唔係,之後都冇時間去新春版Disneyland

而且今次係第一次同哈氏一家入PARK

超級頂呢兩個PO屎王唔順!!!!!@@

大家有冇諗過GORGOR去左邊呢?!

事緣佢真係開始對迪士尼嘅遊樂設施冇乜興趣

所以佢入PARK都只係會掛住食&玩玩具-__-

(我甚至懷疑有時佢入PARK,只係為左食MICKEY MOUSE WAFFLE!!!!!!)

GORGOR最多都係喺路邊玩下噴水

就連以前最鍾意玩嘅AUTOPIA.....

GORGOR而家都要坐乘客位,變左觀光客@@

DIDI當然係繼續ENJOY DRIVING啦~~~~~

GORGOR同哈哈好似喺SOUVENIR SHOP以外嘅時間

都冇乜見過對方,嘻嘻~~~

當日有個亮點

就係排隊玩MYSTIC POINT時,同個自由行嘈左一輪交

嘈交都係離唔開尖隊呢個原因啦

而佢地尖隊其實都已經係家常便飯,冇乜亮點可言

最亮係.....嘈完一輪,就到我地玩嗰時

迷離莊園真係好迷離咁故障

呢單野,真係笑C我同哈媽

完全唔知嘈交黎為乜,大家一齊排到傻都係冇得玩!!!!WAKAKAKA

玩到夜晚,DIDI突然有D發燒

所以我地食完個飯都要同哈氏一家SAY GOODBYE~~~~

沒有留言:

張貼留言