2014年1月23日 星期四

我最喜愛的學校活動

我最喜愛的學校活動就係一年一度學校花市

相信絕大部份同學仔父母都好愛呢個年度活動

如果唔係,義工家長名額都唔會年年都咁搶手!!!!!!

今年自己都托虎爸嘅福,可以成為義工家長其中一員,YEAH!!!!

學校花市之所以成為我年度最喜愛活動

主要因為感覺老師"製作"呢個花市真係好認真!!!!

有氣氛嘅佈置、老師落力嘅演出、婆婆嫲嫲嘅愛心表演

令到每位小朋友都睇得好投入 :)









有位義工家長超型!!!!佢自己玩開武獅打鼓嗰D

所以全副武裝作義務打鼓,超PROFESSIONAL!!!!!

每年都只有N班學生可以有父或母陪伴參加學校花市

K1至K3小朋友就要自己照顧自己,走訪各"大小商店"

呢D"大小商店"真係好強,好多嘢食、好多嘢玩、好多嘢買

同真嘅花市比較,簡直有過之而無不及!!!嘻嘻~~~

上年野人掛住食,我就掛住陪食,完全唔知有咩其他野玩

今年我終於有時間"參觀"下,嘻嘻~~~

呢位SIR滑梯小朋友,個樣仲好似BB咁就已經要返學,哈!

呢位爸爸被我選為全場最認真爸爸>>>>>全套唐裝喎!!!!!

野人今年K1,即係第一年冇我同虎爸陪

雖則我同虎爸都身處學校做義工家長

但係我地都各有職務,唔會陪到野人

虎爸負責D"勞力"位~~~~呵呵呵呵~~~~

野人冇我同虎爸陪,其實都有其他人"照顧"佢地

可能以免K1學生會好似一舊飯咁唔知自己做咩:P

學校會安排一個K3大哥哥/大姐姐陪住每個K1學生

呢位大哥哥就係哥哥嘅BUDDY喇

大哥哥真係好好呀!!!!全程都帶住GORGOR

GORGOR好似有個私人保鑣,呵呵呵呵~~~~

呢位野人GOR仲要少爺仔到要個K3大哥哥幫佢拎住個袋

自己就"嘆糕"-_- 好彩俾我偷聽到隻少爺仔都好有禮貌heheehee

DIDI嘅BUDDY係一位K3姐姐

一樣都係對DIDI照顧有加!!!!





見到每個K3大哥哥/大姐姐都好盡責咁照顧小朋友

我都好登佢地嘅爸爸媽媽開心

懂得照顧其他人都係成長一個好重要嘅MILESTONE!!!!!

呢個豬豬BOX係俾小朋友放垃圾

個個小朋友都好守規矩呀!!!!!!讚!!!!!!!

兩隻野人本來都玩得好興奮

但最後每個小朋友要返去自己嗰班欣賞表演嗰時

兩個突然齊齊發癲,狂喊-___-

過左一陣,又突然冇事.....

仲要好似上左身要做"角仔"代言人.....都唔知搞乜

唔想同虎爸影相,齊齊扮眼瞓Zzzzzz

一話影完有糖食,超精神Wakakakaka

返完學校花市,嫌野人未夠攰

約左MY GOOD GOOD BUDDY - HAHA'S FAMILY

吃個LUNCH、踩下單車,嘻嘻~~

玩足全日嘅野人點會唔攰丫

玩完,坐低,即瞓著!!!!

100%遺傳到我嘅優點,何時何地都秒殺入睡!!呵呵~~~

沒有留言:

張貼留言