2014年1月4日 星期六

本年度。第一次。迪士尼

自聖誕節第三度再買DISNEYLAND ANNUAL PASS

密密去迪士尼MODE又啟動!!!

1月第一個WEEKEND真係超超超超多人!!!!

多人過聖誕節好多好多好多倍!!!!!

入閘泊車都要排隊,之前從來未試過呢~~~~~~

唔知係咪個個小孩都考完試,要入PARK玩鬆一鬆?!?!?!?!

必玩AUTOPIA排75MINS.....

唔知係咪排慣左,75MINS我都全冇嘩然嘅感覺

對野人黎講,就算密密去迪士尼都冇所謂

因為次次都有新地方去

雖然野人都入PARK十幾次,但仲未去過泰山樹屋

未見過嘅地方,野人牛屎眼又重現!!!!

兩個一腳牛屎仔以為本書係真,不停叫我揭下一頁

都唔知係咪想整蠱我?!?!?!

樹屋呢邊都幾啱野人玩

可能因為泰山同野人本屬同類,WAKAKAKA

除左野人要試新野,我同虎爸每次都會去唔同餐廳吃飯

上次就對住TEA CUP食,今次就對住CAROUSEL食,嘻嘻

最後DIDI非常LUCKY玩到最後一轉DUMBO就急急離開.....

點解要咁急???因為兩隻野都唔LIKE睇到煙花

所以DIDI玩完DUMBO,我地有LESS THAN 10MINS離開,哈哈

去到CARPARK,兩隻野睇到D鬼鼠煙花

又改口要求下次入PARK睇煙花,吹。漲。

沒有留言:

張貼留言