2014年7月5日 星期六

1600熊貓展 @ PMQ元創方

不嬲都好驚野人返學時間接到學校電話 (一定有BAD事發生!!!)

SO FAR野人差唔多返咗兩年學,試過2次

N班第一次,GORGOR撞傷眼角

上星期發生第二次,DIDI返返下學發燒,即時接走睇醫生

同大人發燒比較,小朋友發燒其實唔係話好大件事

因為有時野人發一發燒,突然又會自己退唒

老人家會話呢D係咩"發骨火",燒完會長高。。。

但今次DIDI情況,令我有D擔心,發燒伴埋嚴重喉嚨痛 (飲水都痛!!!!)

再加上燒後第二日,腳底出現紅點-__-

再再加上得知學校近期有人手足口。。。

種種跡象,令我開始懷疑DIDI中咗招!!!!!!

腳底出咗紅點,即刻再睇多次醫生

真係感謝主,最後發現唔係手足口,只係猩。紅。熱!!!!

猩紅熱易搞好多,只係要食特用抗生素,24小時之後就冇傳染能力

P.S.我地呢D有多於一個小孩嘅家庭,最怕就係病菌嘅傳染力!!!!

本來最壞打算DIDI會手足口

都諗住唔能夠喺原定網上預約咗嗰個時間帶佢睇1600熊貓

最後發現虛驚一場,可以歸隊齊齊去街,YEAH!!!!

1600熊貓展係一個宣揚保育意識嘅展覽

旨在透過1600隻紙製熊貓

話俾我地知全球只剩底1600隻野生熊貓,要好好保護 :)

展覽位於PMQ元創方,地點有點隔涉。。。

無論由上環OR中環地鐵站去,都係好遠。。。

而且正值炎炎夏日,一直行上山真係好熱!!!!!

好彩幫野人著咗3B MaMa Kidswear最新購入嘅夏裝超薄褲

超薄到差D透底(哈哈),著咗真係超涼爽!!!!!

GORGOR愈來愈有POTENTIAL幫我做MODEL

帶住野人,好似行咗半個鐘,終於到PMQ。。。

喺PMQ,關於1600熊貓嘅地方主要有3個

1) 1600熊貓展區
2) 紙製熊貓工作坊
3) 抱抱熊貓區


首先梗係要去睇咗最震撼嘅1600隻紙製熊貓展覽區啦!!!!

影相位曬就唔係好曬,不過行去PMQ條路。。。

令DIDI呢位少爺仔熱到冇唒心機

好彩轉個頭,佢已經俾返個正常野人樣我影,嘻嘻

攀山涉水咁去到睇熊貓,梗係換幾個角度影返夠本,Wakakakaka

不過天氣又真係相當熱

野人都影到冇乜心機。。。



熱到咁,最要做嘅事一定係去飲個凍野,爽一爽

野人精神即刻返唒嚟!!!!!!



最後去埋抱抱熊貓區

喺抱抱熊貓區,大家可以用8達通捐錢FOR保育熊貓工作

HKD$20為一個捐款單位 :)







一場去到HK ISLAND,帶野人SIR落山搭小孩至愛嘅"叮叮"

我地只係搭幾個站,因為今次目的地係宅男至愛"玩具街"

之前一直應承咗帶佢地去睇TOMICA至齊嘅玩具街

適逢野人又儲夠貼紙,買埋禮物先返歸,YEAH!!!!

沒有留言:

張貼留言