2014年7月12日 星期六

暑假第一天 @ 無乜人沙灘。爽!!

暑假第一天,冇約到朋友GATHERING,亦冇特備節目

通常呢種情況,我都會俾野人BE THE BOSS

決定去邊玩 OR 玩咩。。。

兩隻嘢不加思索下 : 去沙灘!!!!!!!

P.S.天氣唔熱時,野人最愛去公園

夏日炎炎時,野人最愛去沙灘

兩隻嘢都係怕熱少爺仔,夏天唔多愛去公園玩。。。

雖然自從上次晨咁早沙灘樂覺得好爽之後

如果10點後去沙灘我都嫌太晏!!!!!

但俾得野人揀,都要尊重佢地嘅決定。。。

不過都唔想曬得咁緊要,我地2點幾先出發

好好天,一心諗住有好多人喺沙灘

點知異常少人喎 (人數同上次晨早快閃沙灘差唔多!!!)

GORGOR真係好鍾意喺海浪聲中冥想。。。(唔好諗壞個腦就得喇:P)


GORGOR對腳個90度,好90!!!!!!直頭好似坐住張櫈!!!!!!!

上次玩防水相機玩到好HAPPY嘅我。。。今次唔記得帶-__-

唯有同野人專心掘LONE。。。。




又到用餐時間。。。

比起草地野餐,野人更愛沙灘野餐

因為可以食得更"污遭"!!!!Wakakakaka

GORGOR對眼話我好似問緊我 : 幾時食得??????

今次藍莓新食法,加入雪糕更好食!!!!!

野人對手好忙,唔知食得邊樣先,嘻嘻

咁少人,咁悠閒嘅沙灘真係好C服呢~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言