2014年7月31日 星期四

星之旅Pre - Chapter 1 : SUPER AdHoc星之旅

今年PLAN虎家Summer Trip可以用4個字形容

"快、靚、正、準"

由完全冇IDEA去邊,到BOOK好唒所有嘢,只係用咗48小時!!!!

整件事之所以咁AdHoc

完全因為5月中有一日無意中俾我見到LEGOLAND Hotel嘅相

即刻被深深吸引住。。。一定要帶野人去!!!!!

覺得兩隻嘢去到一定超開心!!!!

所以喺冇再諗其他可能性嘅情況之下。。。

即時Online Book LEGOLAND + SNG Package!!!哈哈哈哈

野人2歲第一個出國TRIP就係去星+坡

本來真係冇諗過咁快又去,但。。。LEGOLAND HOTEL實在太吸引

而且又非常GOOD可以夾到維維一家AND遠在星+坡嘅CHET家一齊去LEGOLAND

所以呢,真係冇唔去嘅理由!!!!Wakakakaka

帶野人出國,令我最費時嘅Task就係諗佢地嘅行裝!!!!

(梗係啦,我要襯絕佢地兩個,又要襯絕埋自己,Wakakaka)

為免好似上年Sanya Trip咁執嘢執到瞓得1.5小時就要出發

我今年提早幾日就開始預備行裝!!!!!!

話雖提前幾日已開始,但呢個"非常冇工人姐姐時期"

受野人嘅影響,進度都好緩慢。。。

出發前10小時,仍然呢個狀態-__-

諗住叫野人幫手執執佢地自己嘅隨身喼仔啦

點知兩隻嘢又掛住試造型,仲要向我POSE!!!!!!

真係想噴火!!!!而我真係噴咗火!!!!!

兩隻嘢立即乖乖執嘢!!!!!(嘻嘻~~~~)

忙還忙,出發前一日咁啱係野人50個月大日子

都要少少地同佢地切個生日餅紀念一下:)

好喇,講到呢度。。。

大家估下我最後出發前有幾多個鐘瞓?????有冇變人乾????

答案就係。。。請繼續追看"SUPER AdHoc星之旅"系列BLOG啦

哈。哈。哈。哈

沒有留言:

張貼留言