2014年8月1日 星期五

星之旅Chapter 1 : 當飛機粉坐上飛機 + 快閃INFINITY POOL

首先,開估 : 好過上年,今年有得瞓2.5小時先要起身去機場:)

飛機粉野人其實對搭飛機呢件事嘅期待程度

絕不遜色於去LEGOLAND嘅興奮程度

而且兩隻嘢日日夜夜都想拖佢地個喼上飛機。。。

終於俾佢地恨到,真係開心C!!!!!!

Ready For Boarding!!!!!

兩年前嘅Boarding (兩舊飯) VS 今時今日嘅Boarding (兩隻嘢)

瞓咗兩個幾鐘嘅我,都好精神丫,嘻嘻~~~

野人呢期好有世界觀,要知道自己由邊度去到邊到。。。

講到明係飛機粉,梗係乜嘢飛機嘢都要睇下。。。

而且上到飛機都仲要睇飛機,Wakakakaka

超級享受在飛機上嘅一切。。。



Kid’s Meal


大人Meal,Kid’s Meal Win!!!!!!!


食飽就瞓,至高享受!!!!!


小插曲 : 呢程機真係我搭飛機之中最凍嘅一次

我地一家4口每人平均用咗3張毯先夠暖,即係一家拎咗10幾張毯!!!!!

野人仲要著咗外套都要用3張毯!!!!!!

究竟咩事要咁凍!!!!!! CRAZY!!!!!機上仲要有好多小朋友!!!!!!

落機時,見到所有位都有毯!!!!-__-

一落機,去番兩年前個欄影張相先

野人就如相中所示,兩年來高咗咁多:)

佢地瞓咗差唔多兩個鐘,差足電!!!!!

野人手拖嘅TRUNKI喼,已為人父母嘅一定唔會陌生

真係要讚讚呢個喼!!!!!!

可以當一個小朋友Entertainment,野人超鍾意拉!!!!
(係每次撞到嘢,麻煩少少要幫佢地較正,嘻嘻)

當遇上Immigration呢種情況,更讚個喼

小朋友等到攰,即可以坐!!!!!


BONUS : 今次拉住佢地超有優越感

好多人讚佢地好CUTE!!!!!Wakakakaka

其實整個機場勁多小朋友都坐住TRUNKI

心底都有諗 : 有冇咁CUTE??!!!CUTE到要停低望+讚?!?!?!

不過我估佢地剪咗呢個髮之後,實在太TWINS,所以CUTE掛:P

喺Immigration浪費咗咁多時間,出到去即刻飛的去酒店!!!!

點知。。。的士司機呃我!!!!!車咗我去唔知間乜鬼酒店

話佢知去錯,佢仲要話冇錯,只係兩個入口!!!

我唔Sure係咪真係兩個入口嘛,咪叫佢車埋我地去第2個入口望望囉

事實真係錯囉!!!!!!原來佢根本就唔識去我地間酒店!!!!!

我係咪要怪我地間酒店實在太新,所以佢唔識@@

P.S.事後同住喺SNG嘅CHET媽講起呢件事。。。

CHET媽話我知。。。

原來SNG的士司機只要知你唔係當地人(例如講廣東話)

就好鍾意兜路!!!!!!CHET媽話佢自己搭的返屋企都經常被兜路!!!!!!!

咁。。。究竟我搭嗰架的士係真心唔識路定係真心兜路呢???@@

到著酒店,CHECK-IN中。。。

對大人嚟講,整個TRIP我最LIKE呢間位於DOWNTOWN STATION附近嘅酒店

當然LEGOLAND HOTEL我都LIKE,但真係只限於FUNNY

酒店格局,我都係比較LIKE呢類NEAT&TIDY

野人都好鍾意呢個BATH-TUB

因為佢地喺屋企沖涼都係日日玩水:)

照以往慣例,我又要一到酒店就HEA唒個喼嘅嘢出嚟

雖然呢間酒店只係住一晚,我都要咁做!!!!!Wakakakaka

行去酒店房嗰時,俾我無意中發現呢間酒店泳池都OK正

所以喺趕去下一個目的地前,快閃去咗爽一爽!!!!!!

真係好嘆呢。。。


又要影下KAI相。。。


嘆還嘆,呢個泳池真係大風到吹甩髻!!!!!

野人凍到嘴唇都發紫,真係唔快閃都唔得!!!!!

爽完個INFINITY POOL,下BLOG預告>>>>>>>>>>

大樹花園,GARDEN BY THE BAY。。。STAY TUNED!!!!!

2 則留言: