2014年8月5日 星期二

星之旅 完結篇 : 悠悠閒@SENTOSA

自從上年暑假去完SANYA RITZ CARLTON渡假三日

一直對渡假呢個感覺念念不忘。。。

如果唔係今次俾LEGOLAND HOTEL截擊咗我個腦

今年暑假都應該係去渡假,而唔係旅行。。。

為咗補償我少少渡假嘅慾望

由MAL返SNG嘅最後2.5DAYS行程決定HEA喺SENTOSA!!!!!

何謂HEA???就係冇時間概念,想做乜就做乜

無無聊行下街,影下相,食個飯,最爽!!!!

呢間CANDYLICIOUS,睇名都知

全間賣朱古力、糖之類所有甜嘅嘢

咁嘅一間糖店,我都可以行好耐,Wakakakaka

串燒達人 – 野氏兄弟呢期食串燒數目不斷彪升

4個人。兩打串燒。我同虎爸好似食咗兩串咋!!!!!!

今次我地冇打算入去UNIVERSAL STUDIO

一來兩年前已去,又冇新加到景點

二來覺得新+坡嘅USS冇乜嘢啱野人玩

三來想HEA,唔想行程PACK得太緊,哈哈哈哈

只係想去USS SOUVENIR SHOP逛下+使下錢,嘻嘻

當野人喺SOUVENIR SHOP外玩泡泡玩到癲喪咗嗰一刻

突然(真係好突然,只有1秒之差)落超超超大雨!!!!!!

大雨到好誇張,我以為有嘢"塌下來"!!!!!!

為咗避雨,唯有好無奈屈喺嗰間細細SOUVENIR SHOP入面

最後要等咗大半個鐘先停雨!!!!!!

喺SENTOSA HEA得黎,我地一家都去咗幾個地方

當然係估野人會鍾意去嘅幾個地方。。。

就係玩水、睇魚、滑路

滑路(SKYLINE LUGE)係乜東東???

就係坐喺個兜兜,一直滑落山

詳情可睇以下WEBSITE :
http://www.skylineluge.com/luge-singapore/skyline-luge-sentosa/

野人第一次玩,玩完超鍾意!!!!!

所以HIGHLY RECOMMEND你地如果去SENTOSA都帶小朋友去玩玩

要滑落山,一定要先上山

上山就係坐呢D好似滑雪場嘅吊兜,好舒服呢~~~

望落地見到個網,上面有個頭盔,驚唔驚????哈哈哈哈~~~

虎家頭盔4人組



虎爸實在太慢喇!!!!!!

我為咗要等佢,張相多咗兩個路人甲乙!!!!!@@

每次去旅行,無論大小,我都會去當地嘅AQUARIUM

位於SENTOSA嘅S.E.A ARUARIUM係全世界最大水族館

而且野人不嬲都愛睇魚,所以更加要去!!!!

悠悠閒閒嘆完個酒店早餐先出發睇魚

睇魚就一定要著番件魚衫襯絕一下,哈哈哈哈

野人好鍾意搭佢地身後嘅SENTOSA EXPRESS

SENTOSA EXPRESS全程得4個站

除咗喺SENTOSA STATION出閘要收費之外

WITNIN 4個站來來回回都係免費

入去AQUARIUM前,會先經過一個博物館嘅物體

其實我唔知博物館主題係咩(因為野人不斷催促我快D去睇魚!!)

大概只係知有講絲綢之路同鄭和下西洋

要小朋友專心而且將說話聽入耳

首要條件就係要表現得好浮誇!!!!!即係好似我咁,哈哈哈哈

如果做得到,你就已經具備做成功父母嘅其中一個條件!!!!呵呵呵呵

終於入到去睇魚喇,兩隻嘢好。興。奮!!!!!

S.E.A雖然係全世界最大水族館

但就冇好似其他水族館咁,有D自家SIGNATURE魚睇

即係例如沖繩水族館嘅鯨鯊。。。

唔知點解睇魚要睇到咁嘅姿勢@@。。。

睇魚之外,仲有得摸摸海星

野人本來都有D驚,但摸咗一下之後,驚嘅感覺走唒LU。。。

其實SENTOSA有得親親海豚,我估野人都應該會鍾意

但我諗佢地而家年紀太少,加上佢地成日大驚小怪

我怕佢地大叫嚇C唒D海豚,所以都係再大少少先俾佢地試 :)

一個上晝就可以HEA完個水族館

整個下晝咁多時間,就可以去野人另一至愛 – 玩水

離開SENTOSA EXPRESS嘅BEACH STATION

可以搭BEACH TRAM一個站去到玩水地方

"PORT OF LOST WONDER (POLW)"

超鍾意搭任何交通工具嘅兩個野人,當然唔止搭一個站就算啦。。。

我做咗野人嘅人肉戰靶。。。-__-

DIDI又自己挑戰嗰D長長滑梯,GOOD JOB!!!!

我地玩水當日,其實天色麻麻,所以都幾凍

野人玩咗一陣,嘴唇都開始發紫,所以都唔可以玩太耐。。。

POLW入面有間細細餐廳

玩到嘴唇發紫嘅野人,喺呢間小小餐廳醫醫肚

離開POLW,俾野人昅到旁邊有個沙灘,又去HEA左陣

啱啱喺POLW餐廳食完嘢,見到大粒魚蛋,又食

所以同黑洞胃野人出門,真係要預多少少旅費,WAKAKAKAKA

見仲有日光 + 著住件泳衣唔好嘥

返去酒店再玩水!!!!!!

又SIR滑梯100次,SIR到勁興奮!!!!!

基本上,每次我都會接住野人

但偶爾都會失手,WAKAKAKAKA

喺SENTOSA兩晚,野人都係瞓呢個角樓LONE

兩個超ENJOY + 超"恩愛",哈哈哈哈~~~

最後一日。返香港前,見仲有少少時間,出左去SNG省城走一轉

SENTOSA STATION落車位就係VIVO CITY

即刻去門口位,影張兩年前後相,WAKAKAKAKA

出去省城,就係為咗去MAXWELL FOOD CENTRE食"天天"海南雞飯

兩年前我已經好想好想食喇

但由於當時野人正處於"唔俾人食飯"階段

所以都冇心情去食

今次GOOD喇,可以一齊食 :) YEAH!!!!

下午茶時間,依然好多人掛隊 (其他海南飯店,冇人架,嘻嘻)

食後感 : 只可以講如果你成世人都冇食過海南雞飯

而"天天"就係你第一個認識嘅海南雞飯

咁以後你再去其他地方食海南雞飯,都應該覺得唔係海南雞飯

因為"天天"海南雞飯個味係完全唔同味!!!!!

MAXWELL FOOD CENTRE隔離有條好靚嘅街,忍唔住要影一影相 :)

由於今次行程好少稍街,所以都冇機會俾我啪榴槤

唯有吃個榴槤雪糕磚頭頂頂癮!!!!

榴槤-HATER GORGOR竟然加入一齊食!!!!!

再去食埋亞坤就去機場LU。。。

飛機粉。。。

新+坡機場過完IMMIGRATION有呢棵影相樹

影完之後仲可以將相SEND去自己EMAIL,GOOD!!!!

新+坡都有COFFEE BEAN啦,香港仲未有。。。

本來我同虎爸都想搭6點零嘅飛機返香港,唔想太夜。。。

但暑假嘅機位真係太FULL!!!!所以都唯有揀8點幾機

最後仲要DELAY,真係夜上加夜!!!!!!

不過就算咁夜,野人依然精神喎

雙眼有神咁嘆個NUTS、飛機餐,仲吃埋個Haagen Dazs

另一邊箱嘅我,真係好眼瞓囉!!!!!

好彩諗起我地一家返到屋企前

我家姐姐已經從家鄉放完假返到香港

成個人都即刻冇咁攰,嘻嘻

如果唔係,要自己處理呢6日旅行嘅衫+返工,真係人都癲!!!!呵呵


沒有留言:

張貼留言