2014年8月4日 星期一

星之旅CHAPTER 5 : LEGOLAND的食、住、玩、買

前兩篇BLOG係咪講到LEGOLAND & WATERPARK好好玩呢????

再寫多篇LEGOLAND HOTEL BLOG毒你地都去玩下,WAKAKAKA

我地3D2N LEGOLAND之行,兩晚都住喺LEGOLAND酒店

酒店門口,係小朋友見到都會好興奮!!!!!!

好似全間酒店都用LEGO砌成咁嘅樣 :)

整間LEGOLAND酒店,個人認為最靚就係個LOBBY

不過就比想像中細少少。。。





LOBBY呢層主要有2個地方俾小朋友玩

一個就係一入門口位置嘅城堡 & 海盜船

時不時都有呢個LEGO人喺LOBBY同大家影相

BOTH城堡 & 海盜船都有無限粒LEGO俾小朋友砌

呢個有嘢玩嘅LOBBY CONCEPT非常好

因為好多時大人CHECK-IN,小朋友都唔知有咩好做

所以所有主攻親子遊嘅酒店

都應該參考一下LEGOLAND HOTEL LOBBY嘅做法,嘻嘻

另一個玩嘅地方就係酒店餐廳"BRICK"前面

一睇呢位小孩個樣,就知係未瞓醒狀態WAKAKAKA

小孩嘅摧毀能力向來都不容忽視!!!!!!

兩、三下手腳,移為平地!!!!!!





其實除咗玩嘅AREA之外,LEGOLAND嘅LIFT都好好玩

事關每一次LIFT門關上後。。。

燈光就會變得好迷幻,而且會播落"D"嘅歌,WAKAKAKAKA

野人次次都聞歌即起舞~~~~呵呵呵呵~~~~

住酒店最關心一定係間酒店房啦

LEGOLAND HOTEL嘅房分三個THEME :

1)KINGDOM / 2)PIRATE / 3)ADVENTURE

咁啱我地3個FAMILY,分別住唒3款主題房 :)

我地虎家嘅ADVENTURE房



維家嘅KINGDOM房


哲家嘅PIRATE房



無論住咩主題房,房裡面都係分為兩個COMPARTMENT

一個就係大人區,放咗DOUBLE BED

另一個就係KIDS' AREA,有張BUNK BED

BUNK BED最底有床可拉出來

所以LEGOLAND HOTEL OFFICIAL WEBSITE都寫明

每間房可以住5個人(3個大人)


野人對張BUNK BED極之有好感

上上落落數10次不在話下

而且KIDS AREA有齊小孩嘅娛樂享受

佢地間直完全唔想離開!!!!!







就連我一朝早瞓醒都同野人一齊STICK住唔想離開,WAKAKAKAKA

仲記唔記得我係被LEGOLAND酒店吸引而來?!?!?!哈哈~~~

其實整體全間房都MEET到EXPECTATION

但。。。唯獨是個TOILET。。。

無咩裝飾之餘,仲感覺有點簡陋

感覺就好似整完間房OUT咗BUDGET

冇$$整靚個TOILET!!!!!!哈哈哈哈~~~~

有個唯一好處就係有FOR小孩嘅SINK盆

野人可以唔使企櫈仔,好方便咁刷牙

酒店房有個TREASURE HUNT小玩意

玩法就係。。。

房內有一張問題紙,搵唒4條問題嘅答案

就會知道藏寶箱嘅密碼

打開藏寶箱就會得到3小包LEGO作為禮物喇~~~~

禮物,即擺、即拆開、即砌!!!!


酒店嘅PACKAGE已包括每朝喺酒店餐廳"BRICK"嘅自助早餐

應該正值暑假旺季 + WEEKEND嘅緣故

每朝餐廳外都有一舊人等入座吃早餐

等到悶悶地嘅野人。。。

早餐食物種類尚算OK,但。。。味道就麻麻

不過對野人& 我黎講,問題不大

因為我地無論去到邊,都係食CEREAL,WAKAKAKAKA

但係DIDI DAY 1就貪新鮮,揀咗款未食過嘅彩色CEREAL食

睇佢個樣,就知佢唔OK呢款彩色CEREAL啦

DAY 2穩穩陣陣,DIDI食番平時食開嗰D

但GORGOR DAY 1食完彩色CEREAL之後,OK喎

DAY 2,ENCORE!!!!!

我地呢班PaPaMaMa拎唒人地D LEGO道具搞搞震,嘻嘻

LEGOLAND喺食方面,其實冇乜選擇

一係就喺LEGOLAND酒店 / LEGOLAND /WATERPARK入面嘅餐廳

一係就係LEGOLAND門口對住嗰條街

有幾間餐廳 + 幾間雜貨手信店

不過要留意餐廳嘅營業時間

一般都唔會開到好夜,同LEGOLAND嘅關門時間差唔多(~6、7pm)

好似我地食過其中一間,好似都係開到7、8點

所以住喺LEGOLAND,一入夜就冇嘢好食

雖然坐5-10分鐘的士可以去到附近一個繁華少少嘅地方

但。。。好多人都話LEGOLAND附近其實治安唔太好

所以都建議留喺LEGOLAND比較安全 :)

LEGOLAND酒店有個小小泳池 ,不過就冇乜特別

如果要玩水,都係去WATERPARK好D :)

酒店LOBBY位置有間小小SOUVENIRS SHOP

如果想認真買嘢,當然要去LEGOLAND入面大大間SOUVENIRS SHOP啦!!

講到買嘢,我一定係最專心,Kekeekee

我覺得有兩樣PRODUCTS最特別

一就係BUILD YOUR OWN FIGURE

可以揀自己鍾意嘅頭、身、腳,非常個人化嘅LEGO FIGURE,GOOD!!!

二就係PICK YOUR OWN LEGO BRICKS

可以自由揀選自己桶LEGO入面有邊款BRICKS

又係個人化PRODUCT,最LIKE!!!!

LEGOLAND BLOG SERIES終於完成,真係好感動

我覺得寫完呢幾篇BLOG之後,真係冇乜BLOG難到我,WAKAKAKA

1 則留言:

  1. 我地上次去legoland都係剛剛開冇耐,酒店同water park都未開,睇完你個blog好想去多次 : )

    回覆刪除