2014年8月3日 星期日

星之旅CHAPTER 4 : WATERPARK @ LEGOLAND

@LEGOLAND。。。DAY 2。。。

一行6大5小出發去LEGOLAND WATERPARK!!!!!GOGOGO!!!!YEAH!!!!



由酒店行到WATERPARK門口都唔使5分鐘,超近!!!!


WATERPARK入面有LOCKER、TOWEL租

所以如果即日來回唔住LEGOLAND HOTEL嘅朋友

喺WATERPARK玩都有LOCKER放行裝,同埋可以帶少兩條毛巾WAKAKAKA

如果想再HEA少少,仲可以租埋CABANA

玩完喺CABANA瞓個午覺,可能都好爽,嘻嘻

WATERPARK SIZE話大唔大,話細唔細

不過啱野人呢個AGE嘅小朋友玩嘅設施,就真係算好少

基本上只可以玩地圖下方位置嘅10) BUILD-A-RAFT RIVER、

12) IMAGINATION STATION、13) WAVE POOL以及14)SPLASH SAFARI

其餘位置都需要102cm / 107cm高先可以玩

P.S.咦 ! 102cm,係咪就係之前虎爸見人喺FORUM講嘅102cm高度限制呀?!?!?!

原來係講緊WATERPARK,並唔係LEGOLAND囉!!!!!

雖然我地身後嘅JOKER SOAKER都寫明要102cm高先可以玩

而我地嗰5小都仲有部份 100cm都未到(嘻嘻)

但。。。唔理,照玩!!!!WAKAKAKAKA


其實我都明明地點解要夠高夠大先玩得

因為黃色最高淋落黎嗰桶LEGO水,真係唔講得笑

淋落黎係將成個人埋沒之餘,個膊頭位真係超痛

如果小孩行埋去俾D水淋到,可能會即時揼矮咗2cm!!!!!哈哈哈哈~~~





小孩唔玩得嗰桶LEGO水,都可以SIR嗰度長長短短嘅滑梯



DIDI今次又俾個驚喜我

話說所有滑梯,無論高低,都只可以一個人SIR

即係唔可以攬住小朋友一齊SIR啦

DIDI竟然夠膽喺無人陪嘅情況下 (兩個野人不嬲都膽小!!)

挑戰JOKER SOAKER最高嘅藍色滑梯!!!!!!!

呢個勇於嘗試真係值得一讚,DIDI自己都要同條滑梯合個照!!!!WAKAKAKA


圍住JOKER SOAKER就係BUILD-A-RAFT RIVER。。。

即係拎住個大水泡,一邊飄浮,一邊執"河"裡嘅LEGO砌成一架RAFT





其實我覺得呢個RIVER最好玩,但又真係好攰!!!!!

因為D水係不斷推你行,所以如果想停一停唔行

係需要用極大嘅力氣

好地地玩,點解要停??咪就係要幫野人執LEGO囉!!!!




玩多幾次呢個RIVER一定瘦!!!!

而我地又真係玩多幾次!!!!!WAKAKAKAKA










維維玩得最正宗!!!!真係砌咗隻疑似木筏!!!!!勁!!!!!

哲弟又做出呢個無啦啦俾人"的"上船樣喇

佢應該好憂心呢,好緊張揸實舊LEGO!!!!嘻嘻~~~


所謂嘅IMAGINATION STATION,就係乾曬砌LEGO

但竟然成為呢幾隻小鬼逗留玩得最耐嘅玩意!!!!!





哲爸&維爸去咗玩107cm以上高先SIR得嘅滑梯

玩後感 : 都幾刺激

我今次就冇一齊去刺激喇,因為我懶行樓梯,嘻嘻

最後玩埋SPLASH SAFARI (我稱為BB池)就完咗WATERPARK行程









我覺得哲弟經常被整蠱,好好笑

面露驚恐"被"SIR滑梯樣,WAKAKAKA

我家GORGOR勁實抓住哲爸,笑C我!!!!!!

去完WATERPARK,我地3個家庭一齊嘅旅程都完滿結束

眼利嘅睇BLOG友,有冇發現我地冇去玩WAVE POOL呀?!?!?!嘻嘻

因為我地要離開WATERPARK嗰時,先發現個WAVE POOL :P

所以冇玩Lu。。。

雖然冇玩,但有去睇下,其實就即係我地兒時去海洋公園

水上樂園個浪濤灣一樣,哈哈哈哈~~~

真係好HAPPY有機會約到3家人一齊去玩(仲要係分隨兩地嘅3家人!!!)

超級希望下次再有機會咁聚聚 :)

沒有留言:

張貼留言