2014年7月24日 星期四

暑假第三週の野婆家3D2N渡假樂

玉豆姐放假兩星期返印尼過年

即代表虎家會進入家務冇人做狀態!!!!!!

喺呢個咁嚴峻嘅考驗之前。。。

虎爸揀去唱個K爽一爽~~~

我就揀深夜零晨4點啪舊榴槤享受片刻寧靜Wakakakaka

既然要應付呢個非常性家務減至最少時期

對策當然係將留家日子、時間減至愈少愈好Kekekee

野人之前有同野婆提過想去佢屋企住下

所以就襯呢個機會,帶兩隻小鬼去達成願望 :)

去野婆家前,先去晨早9點習泳

其實9點。。。我平時都冇咁早返工Zzzzzz

但見佢兩隻嘢精神到咁,真係無。話。可。說。

習泳後,開始野婆家3D2N渡假之旅

巴士遊。相約了野公&婆,仲有野人最FD潘EE飲茶

話明渡假之旅,一定已經諗好唒節目

夜晚去E-ma屋企同毛毛玩。。。

今次野人對毛毛嘅熱愛又增加

特別係GORGOR,同毛毛深情對望咗好多次!!!!

小孩同動物永遠都係最夾 :)

可惜我天生怕動物,完全夾唔到(毛毛除外Wakakaka)

去得野人E-ma屋企,一定有好嘢食!!!!!

飯後仲要有西瓜盅

野人食到停唔到口!!!!!!



第一晚@野婆家瞓,瞓到極之爽YY

我完全冇諗過野人會瞓得唔好

因為佢地冇乜"想家"嘅天性,超似我!!!!呵呵

但係超唔似我嘅就係極之膽少

如果要佢地自己去野婆屋企住兩日,一定唔夠膽Wakakaka

野婆屋企有個超級啱野人心水嘅窗台

佢地一起身,擘大眼,就可以睇到至愛嘅車&Trains

當我諗住佢地睇完一輪車、再去刷牙洗面換衫搞完一大輪

應該冇11點都10點幾嗰時

落到街去買早餐,奇怪見到地鐵站仲有好多人行出黎

睇一睇時間,原來未夠9點囉!!!!!!

兩隻嘢真係超級早起身。。。z__z

咁早起身,一日時間頓時變多咗好多!!!!!(對於我)

不過好彩野人都好識互相娛樂 Kekeekee

自從野人放暑假,如果時間配合到

我都會盡量叫佢地瞓個下晝養生覺Zzzzzz

DAY2下晝@野婆家,諗住叫野人食完雪條就去瞓覺。。。

我都知小孩食雪條,會食到嚴重災難狀態

但我又覺得,冇理由因為會食到周圍都係,就唔俾食雪條

所以我就幫野人做足我認為足夠嘅"安全措施"先俾野人開始食

點知。。。我諗嘢實在太膚淺!!!!!!!!

個災難狀態真係Out of Expectation!!!!

最後GORGOR食完雪條,我要即刻幫佢沖涼!!!!!@@”

喺野婆家,除野人去瞓覺,我可以抖抖之外

另一個我可以歇一歇嘅時間。。。

就係公公陪兩隻嘢嘅宅男玩具欣賞大會

公公不斷講嘢娛樂佢地(我真係驚我爸講到失聲!!!!)

3D2N婆婆渡假樂結束

我估喺呢3D2N,虎爸超掛住野人

而野人呢。。。就應該冇掛住虎爸喇


因為佢地好似提都冇點提起佢地爸爸~~~~Wakakakaka

沒有留言:

張貼留言