2015年8月4日 星期二

澳門的3日2夜 – 童夢天地 KIDS' CITY

今次澳門之行,除了主要留喺GALAXY玩水

另外都預備咗兩個小孩「景點」同野人去玩

其中一個「景點」係位於新濠天地嘅童夢天地 (KIDS' CITY)

吃個富貴McD早餐先去玩

(GALAXY入面嘅McD好貴囉!!!!4個人食McD早餐食咗2百幾$$)



新濠天地有HARD ROCK HOTEL

所以有好多電影主題佈景

哥哥認真起上嚟都不忘"R"痕XD


去童夢天地玩前一晚。。。喺酒店發生咗段小插曲。。。

當時野人已經瞓咗,我同虎爸無無聊聊網遊之際

突然發現,原來入童夢天地玩

小朋友嘅DRESS CODE係「長衫長褲」!!!!(成人只需要有襪)

夏天熱到C,我點會無啦啦幫野人預備長衫長褲!!!!!!

咁點算?????

呢個時候,望望瞓喺身邊嘅野人。。。

靈機一觸,決定幫佢地睡衣上陣,哈哈哈哈

好彩同野人去酒店住,我慣咗幫佢地預備長袖睡衣套裝,嘻嘻

如果真係乜長衫長褲都冇嘅朋友仔

KIDS' CITY入口位置有得買

$100/衫,$100/褲,但個款樣樣衰衰(我覺得)

所以都係記住自己帶衫褲啦!!!!!:)



KIDS' CITY有大多數PLAYHOUSE都有嘅大型攀爬裝置










射波、波波池唔會少。。。





場內有個滑梯真係未見過。。。咁斜!!!!!!

SLOPE起碼80度!!!!!!!!要戴頭盔玩!!!!!!

我第一下見到都驚,心諗野人未必敢玩

點知哥哥自告奮勇,第一時間走去玩!!!!!!!


如果小朋友未夠大玩「大型攀爬」

場內有另一個位置,適合年紀較小嘅小朋友







旁邊定時仲有WORKSHOP玩,整下小手工

呢個位叫「繃繃跳」

之前睇其他BLOG友介紹,確實係個巨型BOUNCER

但我地去玩之時,變咗「玩沙區」

P.S.我地去玩完之後唔夠一個月,又變回BOUNCER-__-




場內仲有兩個地方。。。

一個係俾小朋友坐定定睇電視嘅位置

另一個俾小朋友玩變身


野人一向都唔鍾意玩呢D「裝身遊戲」

所以我都冇深究。。。

KIDS' CITY除咗FOR KIDS,大人都有少少嘢啱玩,嘻嘻

我地去玩嗰時,所有電子遊戲唔使另外收費 (唔知係咪長期都係咁!!哈哈)





呢度有水提供、洗手地方都好乾淨,唔錯唔錯


仲有PARTY ROOM

如果喺香港,都應該成為我物色野人生日會場地嘅其中一個選擇

玩完,又係補充體力嘅時候

呢間正正喺OKURA HOTEL LOBBY對出嘅台灣料理,唔錯!!!!


【補充資料】

KIDS' CITY入場費參考:

兩小時 - $150/ 1 ADULT + 1 KID

溫馨提示!!!!!(重要提示!!!!!!)

超時一分鐘都會額外收費︰$50/半小時

如果唔想額外俾錢,記住早少少提小朋友離開喇:P

沒有留言:

張貼留言