2015年8月2日 星期日

3B MaMa的韓語考試

野人7月中開始放暑假

但我為了預備在8 月2日的韓語考試

所以都唔能夠在暑假一開始就盡情陪野人玩

暑假期間撞著我考試真係極差的安排!!!!!!!!

為預備今次考試,我"發癲"地狂練寫韓文字

兩星期寫到3支筆斷墨!!!!!!


如此辛苦的溫書時光,當然要找來最佳溫書伙伴支持自己!!!!!!

考試前一日,我留在家作最後衝刺

野人當然隔空支持我。。。同虎爸出街玩,哈哈哈哈

終於到了作戰當日。。。

其實溫書溫到後期,我已經想快D考試,快D完

因為實在去到有點頭昏腦脹的感覺@@

考完一刻,真係想大叫出來,實在太太太太興奮!!!!!!

即刻同野人去尖咀,殺隻「韓雞」宣洩下!!!!!!


開心打孖上,殺夠兩隻雞!!!!哈哈哈哈

咁高興,係需要一點點酒精(我講我:P)

食多個甜品先返屋企,感覺似野人慶祝多過我慶祝,嘻嘻

不過都啱,野人都要慶祝我可以陪玩的日子即將開始

暑假,I AM COMING!!!!!

P.S.下篇MACAU GALAXY 3日2夜好好好玩之旅BLOG

記住睇!!!!!!!XD

沒有留言:

張貼留言