2015年8月3日 星期一

澳門銀河的3日2夜 – 玩水篇 + 百老匯大街

去澳門呢件事,真係SUPER Adhoc

事緣溫習韓文嘅最後衝刺兩星期。。。

整個人去到顛峰(瘋癲)狀態,溫到成個人都好鬱悶

所以吩咐小虎幫我安排考完試第2日即刻要去爽下!!!!

而呆咗1/3個暑假嘅野人都因此而受惠,無啦啦有得去玩:P

睇得出我地嘅興奮心情嘛?????



我特別高興,考完試去玩真係喜上加喜!!!!!

雖然暑假,但係星期一出發,唔係太人來人往,感覺好好:)

建議兩隻嘢喺船上眠眠 (因為我好想瞓Zzzzz)

但佢地唔係傾偈,就係食嘢,個口都冇停過,點會瞓到?!?!?!?!




到了。。。到了。。。

目的地︰澳門銀河渡假區(MACAU GALAXY)

今年5月,MACAU GALAXY渡假區第二期開幕

令到整個渡假區除了原有嘅衝浪池玩之外

仲多咗條聲稱全球最長嘅急流滑梯!!!!

野人咁鍾意玩水,所以GALAXY係我地嘅不二之選!!!!

MACAU GALAXY渡假區有6間酒店

我地選擇咗大倉酒店(OKURA HOTEL)

因為。。。純粹崇尚和風,哈哈哈哈

其實仲有一個原因。。。

就係OKURA HOTEL同衝浪池係最近,啱唒野人!!!!

P.S.報個價俾十家知,作個參考:)

暑假閒日,3日2夜OKURA酒店,唔包船票、唔包早餐 - $29xx



床頭有隻紙鶴,幾和風,哈哈哈哈

玩水之前,當然要補充體力!!!!

去到澳門,虎爸都要食「翠華」,果然係茶餐廳FANS!!!!

其實我地醫好肚,CHECK好IN,換好衫都已經4點有多

講到明俾兩隻嘢知,再慢摩摩就日落西山下,冇得去衝浪

但兩隻嘢實在太興奮,要做小孩到酒店指定動作 – 跳床!!!!!!

正前往衝浪池,無意中路過一個玩Bubble Fun嘅地方!!!!

我同哥哥玩到傻咗!!!!!超好玩!!!!!!





哥哥投入到有好幾次差D成個人入唒D BUBBLE

要我拯救佢出嚟!!!!!!

雖然我同哥哥玩到咁高興,但弟弟一直企喺場外,唔願意玩-__-

既然得我同哥哥玩,所以都係閃人去衝浪池


野人後面就係OKURA HOTEL,堅近衝浪池!!!!


兩隻嘢果然係100%陽光小子!!!!

咁嘅天氣,乜都唔做,浮喺水面,真係好C服!!!!!


差唔多日落時份。。。

去JW MARRIOTT附近嘅GALAXY第二期玩玩

同野人一齊由衝浪池,慢行到第二期,大約10分鐘

野人極速地俾呢個兒童遊樂區(童樂島)吸咗去。。。










就快天黑,都開始凍凍地,所以留番第二日先玩激流。。。

今次Adhoc澳門遊,好幸運地喺咁短時間都約到朋友仔一家

DAY 2後JOIN我地去玩!!!!GOOOOOD!!!!!

DAY 2,玩激流。。。






激流其中一個出入口就係人造沙灘

呢個人造沙灘場,水唔深,好啱小朋友玩:)




BB版救生衣好正,有埋個「枕頭」位,好爽!!!!

DAY 2,野人ENCORE童樂島 + 衝浪池





3日2夜澳門遊嘅兩夜,我地都去咗「百老匯大街」吃晚飯

由OKURA HOTEL行去「百老匯大街」,大約10-15分鐘






第一晚,食咗喺台灣就冇食,喺澳門先食嘅「度小月」:P


唔知係咪閒日嘅關係,間間食肆都冇乜人等位。。。


「百老匯大街」有好多3D畫俾人影相

對於咁憎影相嘅野人都肯俾我影,實屬難得!!!!!






第一夜,甜品是「尋找他鄉的HAAGEN DAZS」

搵到就有得食,搵唔到就返酒店Zzzzz,哈哈哈哈


第二晚,兩家人去食「百老匯大街」的南翔饅頭店

其實「百老匯大街」大部份食肆室內面積都不是太大

所以呢大部份食肆都有戶外位置進餐

戶外位都好舒服,「大街」全晚有人唱LIVE,感覺唔錯

飯後又甜品。。。都喺「百老匯大街」

去咗間唔記得叫咩名,但SERVE我地個亞姐好好傾嘅糖水店,哈哈

個亞姐同呢兩位大叔特好傾,異性相吸!!!!:P

玩水篇後記︰

訂3日2夜酒店,就係知道野人特級鍾意玩水!!!!

諗住咁就唔使咁趕都玩到大約兩日水

點知兩隻嘢真係鍾意玩水得好緊要!!!!

DAY 3 CHECK OUT嘅早上

兩隻嘢超精神地食完舊蛋糕

虎爸就俾佢地捉咗去再再再玩水!!!!!!CRAZY!!!!!




所以如果你有鍾意玩水嘅小朋友

一定要帶佢地去MACAU GALAXY玩呀!!!!!!!


沒有留言:

張貼留言