2015年8月23日 星期日

好好玩@樹屋田莊

自從兩年多前喺FACEBOOK見到朋友帶仔仔去樹屋田莊玩嘅相

感覺一定超好玩之後。。。

一直都打算等野人大少少就同佢地去爬下樹屋,親親大自然

上年,2014年,當我醒起樹屋呢件事

但又咁啱撞著樹屋大裝修!!!!!冇得玩:(

搞下搞下、拖下拖下、又等下等下。。。

最終喺2015年暑假成功去到樹屋田莊!!!!!!

今次喺暑假期間去到樹屋玩,都算非常幸運

事緣6月29日開始約2010孖人會嘅朋友仔一齊去樹屋玩

6月30日搵齊腳可以預約樹屋,出奇地樹屋8 月23日有個檔期

如果唔預約呢日,就要等到10月中先有位!!!!!

更更更更好彩係。。。樹屋7月1日開始加價!!!!!

我地6月30日預約,所以用到舊價!!!!哈哈哈哈

組團去樹屋玩,最少要20人

我地一行5個家庭,21個人「成團」

暑假期間,大家都怕熱,所以選擇黃昏營(1500-2100)

(樹屋訂營詳情,可參考樹屋田莊網址︰http://www.treetopcottage.org/)

樹屋一共有二十多項活動可供選擇

我地揀了其中3樣︰泰山飛索、橫水渡、樹屋歷奇

雖然話就話係黃昏營,但始終下晝三點就開始

溫度都仲係頗高!!!!! (野人聽BRIEFING時,「痴住」個風機@@)




聽完樹屋職員BRIEFING + 著好裝備

第一個就係玩「泰山飛索」

最初睇見個「飛索」,都諗緊野人夠唔夠膽玩。。。

點知哥哥毫不猶豫就去玩


弟弟開始都有少少驚,但自從玩第一次後,驚嘅感覺走唒:P

每個小朋友都玩得好勇敢!!!!叻!!!!!

我都趁自己條腰尚健在,一齊玩!!!!嘻嘻

第2個TASK,就係重點節目︰樹屋歷奇

之前聽到有人話,裝修後嘅樹屋比以前嘅樹屋易爬

個人認為難易唔緊要,最緊要好玩!!!!:P

全部人,無論大人小朋友,都專心聽樹屋職員講解爬樹須知

讚揚一下,個個樹屋職員都好有耐性及愛心:)





樹屋上留倩影:)






樹屋另一樂趣,回收爬樹手套:P



最後一個活動︰橫水渡

好留心聽講解嘅野人,無啦啦「手牽手」哈哈哈哈


2010孖人會有一個小男孩同野人一樣都係「恐龍控」

所以佢地自組咗恐龍戰隊玩橫水渡

呢隊恐龍戰隊可算係最危險嘅一個小隊

因為最癲癲地,真係隨時跌落水!!!!!XD


完成三個TASK,天都漸黑。。。

我地喺樹屋田莊吃埋晚飯先離開

喺大自然品嚐充滿城市味道嘅PIZZAHUT:P
(真係好大自然,因為隨時有小動物經過!!!!嚇死我@@)

P.S.其實樹屋田莊都有到會/飯盒預訂服務

只要入營前數天同樹屋職員預訂就可以:)

後記︰

未去玩之前,都已經充滿期待

玩完之後,真心推介各位家長帶小朋友去玩

一來可親親大自然

二來所有活動,都要小朋友自己完成

確實係一個父母「放手」及小孩挑戰自我嘅好機會!!!!


沒有留言:

張貼留言