2015年8月5日 星期三

澳門的3日2夜 – 科學館

澳門3日遊,最後一日嘅最後一個行程

同野人去澳門其中一個小朋友景點 – 澳門科學館

科學館外有棵「心」型樹

係遊客必影景點,哈哈哈哈(野人幫我兩老拍的:P)

館內有兩間食肆

一、麥當勞

二、不知名的CAFÉ (售賣少量麵包、三文治、鮮果汁、咖啡)

唔講都應該估到野人嘅選擇!!!!!

去3日澳門,唔知點解有2日都食McD -__-



全館有14個展覽廳




一直旋轉式,由下而上玩到頂,就可玩哂14個展覽廳


全部展覽廳,我都覺得幾好玩 (好玩過香港科學館!!:P)

特別揀野人逗留時間最耐嘅幾個展覽廳介紹下。。。
(未必係最好玩嗰D展覽廳,只係咁啱撞正野人胃口:P)

【太空科學廳】

找尋星體


模疑太空總部



操作太空「巡邏車」


模疑太空駕駛


【兒童樂園廳】




野人留得最耐就係呢個展覽廳,我都覺得「起樓」好好玩!!!!







兩個人互相幫助:)





個人認為呢身裝束好襯虎爸:P

【兒童科學廳】

主要玩水,啱唒野人!!!!



【科學快車廳】




【機械人廳】




澳門科學館有個APPS

只要輸入相關號碼,就會出現該展覽設施嘅介紹

不過我試過好幾個,都冇反應:P



【聲樂廳】




【DNA廳】


「襯下」下一代個樣:P

【環保廳】



【運動競技廳】


去到最頂層,玩完。。。


BYE,BYE澳門科學館

預期之內,兩隻嘢喺船上極速眠咗Zzzz

非常好,即係代表我都可以眠一眠:)

落咗船,同「澳門團友」食埋個晚飯

完結今次好好玩澳門3日2夜遊:)


後記︰

今次澳門之行,比預期之中好玩!!!!

一來近近地,唔使浪費太多時間喺交通上
(搭飛機其實好嘥時間!!)

二來住兩晚酒店又好有親子旅行嘅感覺,真係唔錯!!!!

沒有留言:

張貼留言