2015年8月21日 星期五

Sanrio Game Master @ 九龍灣展貿中心

今年好幸運,喺最後關頭

有機會去玩一年一度嘅SANRIO EVENT

另外更幸運有兩個好憎女仔嘢嘅「捉公主隊」**隊員

願意陪我去玩呢D女仔嘢:P






**「捉公主隊」註解

顧名思義,隊嘅宗旨及使命

就係要捉唒天下間所有公主

傳聞所有被捉公主都會送去一個荒島

每人每日都有一舊西蘭花作膳食!!!!XD

隊徽都已經設計好唒,哈哈哈哈

今年已經係我第6年去呢個EVENT

基本上,每年去呢個活動主要都係為咗影相


















大型扭蛋機,假嘅:P

佢地好鍾意呢個「監」,因為捉咗佢地嘅「最憎」@@

我就好鍾意呢張:)


今年燈光設計得唔太好,好多景點都會影到影相人嘅倒影

今年同上年一樣,除入場費外

另外要喺場內買遊戲卷玩遊戲


場內一共有7個遊戲站





成功挑戰遊戲站,可獲得一次擲骰機會

然後在棋盤上前行

去到終點好似有D咩咩扭蛋機會:P












虎爸完成呢個遊戲

野人由心而發講咗句︰「爸爸,你好勁!!」

真心仰慕,哈哈哈哈XD



全場最靚嘅紀念品就係大富翁!!!!真係好靚!!!!!

我都爭扎咗好耐買唔買!!!!!

靚到咁,我唔會拎嚟玩

唔玩,擺擺下,就會變垃圾(我係斷捨離人嘛!!)

所以最終都「狠心」唔買:P


每年必買紀念相

全家幅,難得野人望鏡頭:)



沒有留言:

張貼留言