2013年2月11日 星期一

虎家迎蛇年 - 新春佈置

我估自己骨子裡都係一個傳統人

明明大概每3個星期就會去剪一次頭髮 (為keep住個窗簾留海,哈哈)

但新年前都堅持去搞一搞個頭,咁先似過年~~~~~

整左個"齊輯輯"草菇頭~~~嘻嘻~~~~


唉....咁樣簡簡單單都整左我兩個鐘........悶.......最怕就係等.........


幫完自己扮靚靚,再幫間屋做個新春佈置~~~~

以為上年好有心機,買唒D新年用品

今年就可以無後顧之憂,輕輕鬆鬆過新年,只係需要買D花就OK!

但........最後都係......忍唔住買左少少.........


換左呢堆"動物揮春"

有野人0既"虎虎"生威


有虎爸0既喜氣"羊羊"


至於我自己0既"狗"

除左"豬朋狗友"同"掛羊頭賣狗肉"之外

我都諗唔到其他喇,所以都係算罷啦~~~~哈哈~~~~

呢個紙製"福"字0係DISNEYLAND拎0既~~~~好靚~~~有隱藏米奇~~~~


掛左野人0既"國畫"出黎賀年~~~~WAKAKAKAKA


加埋已有0既揮春 + 魚魚,新春佈置完成!!!!!!!!


年廿九,入埋D糖果盒ss + 入埋D利是


個人認為好完美0既組合~~~~嘻嘻~~~~


插埋D花~~~~~


今年D花同埋D吉仔,可以掛之前漏夜趕工0既自家製"耶穌愛你"利是~~~~


感覺個人化好多~~~VERY NICE :)


(真係要漏夜趕製架!!!!!一晚印左一百個!!!!!!!!!!!!!CRAZY!!!!!!!!!!!)

 


年初一,D花都開左好多,成間屋好香~~~~~正!!!!!!!!!!!!!!!


後記:

年廿九晚,整以上佈置時,同時要照顧之前一晚燒到41度0既GORGOR

真係心力交瘁!!!!!!!!!!!!!!!心諗......下年都唔好搞咁多野喇..........

不過我都幾肯定下年我都應該會照搞,哈哈~~~~

可能仲會搞得更多<----呢個係小虎對我0既評價-__-

但係呢件事認真學到一樣野,小朋友如有少少身體不適

都唔好再帶佢地玩得太盡興

因為後果可能會好嚴重!!!!!!!!!!!!!!!!!!!緊記,緊記!!


沒有留言:

張貼留言