2013年2月7日 星期四

主恩滿溢。靈糧花市

野人學校年度最大型活動之一 -----> 靈糧花市

學校變身年宵市場,俾小朋友親身體驗新年逛花市情況

學校佈置到好靚呀~呀~呀~呀~~~~~~

 

 

 

 

 

 

 

真係辛苦唒一班老師,經常將學校換新裝

其實唔止新年,平時每換一個教學主題,我就見全校變身!!!!!!真係諗下都覺得辛苦!!!!!!

本來呢篇BLOG只係諗住放相算數.........因為實在太多好好0既相,但係最後都忍唔住寫左幾句:p

花市有DRESS CODE : 華服

個個小朋友都著到成個利是封咁返學~~~~哈哈哈哈~~~

由於上下晝班聚首一堂.........好多人!!!!好熱鬧呀!!!!!!!

老師除左要幫學校扮靚靚,仲要表演,真係辛苦唒 X 2!!!!!!

仲有一班義工婆婆表演 (野人婆婆話下年要參加,哈哈)

家教會0既家長代表"放炮仗"

本來呢張相應該有小虎,又本來佢有得一齊黎玩

但.....奈何佢是日一定要返工(有AUDIT)

佢冇得黎,簡直想喊........(因為只有N班家長先可以參與,即係下年唔可以陪亞仔玩喇.....)

0係屋企同我講左好多次"好想去呀!!!!!!'哈哈哈哈~~~~

睇完表演,準備逛花市前,一定要來個禱告時間啦

GORGOR肉緊禱告樣 :)

GORGOR一開始要玩呢個"小工人"遊戲

哈哈哈哈~~~笑死我~~~~~彎唒腰,成個人硬唒咁玩!!!!!!!!!!

開始食野喇!!!(開始左........就冇停過-__-)

食呢方面,GORGOR好積極

平時樣樣野都慢過DIDI,唯獨"搵食"會快過DIDI~~~~

4個同學仔排排坐,品嚐"零添加"格仔餅~~~~

好快食完+ 好快去排過第二條隊....................

+ 好安靜 + 好有耐性等待0既GORGOR (為左食真係乜都得~~~~)

可惜呢個COTTON CANDY並唔係咁0岩佢口味,食食下俾左我 =__="

可能佢知有幾他選擇.......

白糖糕 + 砵仔糕......

食完想"再要"0既DIDI,0係個檔口前徘徊......哈哈

食得好滋味 :)

之後野人仲食左D咩???看圖作文啦~~~因為實在太多~~~~~哈哈~~~~

各自各專心食腸粉~~~~~哈哈哈哈~~~~~

其實野人每一次拎完野食,都會以9秒9極速搵個位坐

就算好迫,佢地都搵到個位呀!!!!哈哈哈哈~~~~


唔好排住食,同婆婆影張相先啦~~~~~

搵食期間,巧遇GORGOR最鍾意0既老師~~~~

繼續覓食........

終於食飽.....飲啖水....休息下先~~~~~

玩釣魚.......(我0係屋企都有同野人玩呢個釣魚GAME~~~估唔到學校都有此CONCEPT~~~~哈哈)

釣唔到,用手拎 XD

諗住野人食飽左,出去OUTDOOR0個邊開始玩下啦

點知呢個時候,竟然遇上野人最愛 -------> POPCORN!!!!!!!!!!

又......繼........續.......食 -____-

食完又想再食0既DIDI,又徘徊........

GORGOR一於小理,厚住面皮埋去拎

由於小朋友都不適宜食咁多呢D熱氣野,姨姨拒絕左佢

佢喊.......姨姨叫佢講聲"新年快樂,身體健康"......講完,得左,又有得食!!!!

哈哈~~~GORGOR真係有辦法,DIDI唯有繼續得個"望"字

GORGOR都好好人,有SHARE俾DIDI :)

其實我估OUTDOOR都應該有好多野玩 (睇到D遊戲名,所以咁估....)

好可惜野人"食"唒D時間,我連睇下有D咩玩都冇時間,就收唒檔,準備要放學 =___="

事後睇番野人同學仔媽咪D相......真係好好玩咁喎.......

P.S.KENNIS, 偷你幾張相,分享下~~~~嘻嘻~~~

花市除左有得食、有得玩之外,仲有得買呀~~~~

DIDI去左佢最鍾意個老師檔口買野~~~~

其他檔口.........


野人第3位老師,初出茅廬,非常青春 :)

有時我見野人冇乜點提起呢個老師

我都會問野人呢位老師做緊咩

佢地竟然答我: "唔知"........

大人角度0既呢個答案.....好MEAN呢~~~~哈哈哈哈

是日好熱,行完花市,好多小朋友都出唒汗,成頭濕唒,有D只係除淨件背心底衫

但野人堅持形象,只係俾我解開D衫鈕-___-

希望大家0係新一年,都好似呢張BANNER咁....."主恩常在" :)

沒有留言:

張貼留言