2013年2月19日 星期二

賀年。家長日


新年快樂


真的很快樂,因為有你地到訪我家賀年



希望每年都有這個利是gathering~~~~~



無啦啦益左野人有PIZZA食!!!!!



最好朋友 + 最愛兒子



自拍の達人



自拍の花絮



是次聚會除左派利是之外,仲係見家長日!!!!!!!

好友蜜運中......帶個男友俾我地呢班"長輩"見下.......嘻嘻.......

兩位....下年派利是,唔好再逗利是喇



閃婚!!!閃婚!!!閃婚!!!閃婚!!!閃婚!!!閃婚!!!<-----咀,我幫到你盡喇~~~~哈哈~~~~~

又俾我班朋友見識到玉豆姐0既攝影技術 (應該都唔係第一次見識-___-)

真係好過份!!!



好少少.........



再好少少..........



之前睇BIG FOUR演唱會,睇到佢地之間0既友情、感情

令我想起了你們 :)

我總相信,如果沒有真摰0既友情,人生應該有一部份係空白

ANYWAY,超期待我們的年度の旅~~~~~


沒有留言:

張貼留言