2013年2月27日 星期三

NEW BORN VISIT


又去探NEW-BORN BABY喇!!!!!

探B前,帶野人去左眼鏡舖搞搞震




佢地好似要我試唒所有SUN GLASSES囉 -____-





基本上呢2、3年,每隔3個月至半年

就會有朋友結婚 OR 生BB,始終我地而家都處於適婚適生年紀 :)

而且好多同我差唔多時間生B0既朋友近呢半年都生第2個喇

今次就係去探ELAINE MaMa0既細佬仔BB

一去到,我即刻同做左家姐0既彤彤玩 (我同男仔玩得多,好DRY,哈哈~~~)





有玩具0既地方,野人會自己搞掂,唔使我操心 :)





仍然處於新春時節,我地一班MaMa繼續交換利是~~~~~YEAH~~~~~





探BB,最開心(FOR ME)就係有得食薑醋........

未生野人前,我唔食架,生左之後,變成幾鍾意食薑醋




我食薑醋,野人就飲麥精





佢地一口氣飲唒!!!!!!! (真係氣都冇抖0既一口氣!!!!!!)

超級失禮街坊,好似好口渴,未飲過野咁 +____+

唔0係自己屋企,都係玩煮飯 + 野餐








野人返學後0既最大進步,就係同其他小朋友由"零"交流----->有交流

(返學前,野人兩兄弟都唔會一齊玩架.......)

而家返左學,進步左好多 ^__^

交流。一




交流。二




交流。三




探完BB,都要0係人地樓下個公園玩玩......真係好鍾意公園 -__-









事後發現,原來我唔記得同BB影相,一張都冇呀!!!!!!!!!

只係記得送左對小王子鞋俾BB,希望BB(個MaMa)鍾意啦~~~~哈哈哈哈~~~~~



2 則留言:

  1. 係啦!你地走左 我先想起未影大合照,過我地手忙腳亂又失禮左少少。下次要補返。禮物緊係like la. 期待下次聚會。因為平時同boy玩,jasper多數整古彤彤多,而mm就唔會,哈哈

    回覆刪除
  2. 下次一定要同BB影相!!!

    回覆刪除