2013年2月15日 星期五

娘家。團年飯

3B MaMa娘家團年飯 -----> 大XX盆菜

冇乜優點,就係貪佢夠方便,唔使煮~~~~~嘻嘻~~~~~


唔知點解GORGOR見到個盆菜咁頭痛??!!哈哈~~~~~~

我家姐姐影相技術又要再讚一讚 (雖然已經讚左無數咁多次!!!!!!!!!!!!!!!!)

可以影到野人婆婆冇左半邊面!!!!!!!!!!!!!!

其實我而家已經盡量唔叫佢影,都知結局都係一樣地差!!!!!!!!!!!!無謂要自己勞氣!!

但有時真係冇辦法要佢影一兩張,但真係可以完全幫唔到手!!!!!!!!!!!!!!!$%^%(*&*$(&

唯有分開影!!!!!!!!!!!!!!!!

有野人之後,0係屋企食飯比0係街食舒服好多

起碼野人唔使坐定定咁耐

食飽飽可以周圍行下~~~~~~~

又可以自己坐埋一邊嘆下甜品 - 桂花糕 :)

個大XX盆菜,唔係難食,又唔係好食咁啦

如果想好求其咁食一餐,絕對係唔錯0既選擇!! :D

不過好奇怪,我地屋企人明明已經食量少架啦

呢個12人份量0既盆菜,我地都食得唒!!!!!!!!!(P.S.我地冇12個人!!)

所以如果大家真係試,就要預一預個份量喇~~~~~

至於我地虎家自家團年飯都係差唔多作風 ----> 夠方便,唔使煮,總之就係懶得就懶!!!!!!!!!!

結果係.......打邊爐~~~~~哈哈~~~~~

 

 


沒有留言:

張貼留言