2013年3月28日 星期四

4th Anniversary :)

真係唔覺唔覺結婚已經4年!!!!!!!!!

每年小虎都會訂花送到公司 (除左第一年,我冇做野,在家養胎 :p)




此乃結婚第2年,野人同我紮花0既合照~~~哈哈~~~


提點左3年,今年終於肯送細紮少少,very nice~~~~~


除左紮花,我都揀左份禮物屈小虎送俾自己,VERY NICE TOOOOOO~~~~~~~HAHAHA

特別鳴謝我的好友山崎俾我R折買呢份禮物~~哈哈


我估我本人都係比較喜歡食中餐,之前去食CAPRICE、HARLAN'S0個D

我都覺得麻麻....(可能我唔識欣賞 :P)

所以幾個月前,已經同小虎講 : 我要食乳鴿慶祝結婚週年




好似包場~~~哈哈~~~



是日重點 : 乳鴿!!!!!

鹵水 - 好食!!!!!!


紅燒 - 麻麻...........


雞粥 - unexpected好食!!!!! (隻茶葉蛋,唔知點解要俾左錢先有得食????!!!!!!)


食乳鴿出面,有個草地。身後0既屋仔,係麻將房~~~0係度打牌都應該幾RELAX~~~~


夜晚,我同小虎冇去慶祝,因為我地有更重要0既"約會" -----> 野人學校0既家長信仰班

教會傳道人知我地結婚週年,要求幫我地影相~~~~哈哈~~~~~~~


呢張相,拎住紮花同傳道人影相,好似當日我受浸咁......嘻嘻~~~~~~


原來又唔覺唔覺,受浸已經差唔多16年

感謝神,使我常經歷主0既同在、帶領、平安,AMEN

沒有留言:

張貼留言