2013年3月5日 星期二

學校。旅行

3月,又是一個節目排到密密麻麻的月份

趁住第一個星期六,仲有少少空檔,一家人去嘆個茶

用"嘆茶"應用0係而家0既我同虎爸身上,都有70%正確

因為野人逐漸可以自己顧自己,又識等埋其他人食飽先提出要走,真係"老懷安慰" :)





3月0既頭炮活動 -------> 家長教師會の學校旅行!!



晨早返學校集合,野人非常精神 (佢地一向都早起身)

我就........好。想。訓 +___+



旅行地點 ------> Albert Au 之音樂農莊 (不過去完成個旅行,都唔知同音樂有咩關係?!哈哈)



全個車程冇訓覺0既野人,到達音樂農莊依然精神~.~



旅行由學校宣教師帶領0既小小崇拜開始




但由於好多人 + 全部人都要企,野人見唔到宣教師做咩,所以就四圍走下~~~~~



原來農莊0既蚊,冬天都咬人,即刻幫野人貼蚊貼~~~好彩有帶黎,嘻嘻~~~~



雖然野人已食飽早餐,但係崇拜完畢第一件做0既事都係醫左野人個肚先.......

魚蛋....



燒腸仔.....




小虎特登影俾我睇0既燒腸仔大叔,因為好似我偶像"林雪" -____- (睇相又真係幾似,哈哈)



等待中,巧遇野人其中2位老師




燒賣.....(GORGOR心急到屎,個口仲有,又吉!!!!!)






終於可以開始玩


野人好愛呢架木頭車,好玩到要講 : "爸爸,呢個好好玩呀!!"




佢地0既表現,令我覺得,佢地鍾意玩呢架木頭車多過去迪士尼射ZURG~~~~哈哈~~~

唔好以為只係得小虎爸負責呢D勞力TASK,我都有份架!!!!!!!!!!!!!!!


 


踩高蹺........野人踩左2下即閃..........@@




彩虹傘.........0係沙地玩............大家知道後果嘛?????

就係立即全身都係沙!!!!!!!!!!!!呢個GAME應該係用黎整蠱家長~.~





不過亦都多得呢個GAME,我地虎家有唯一(真係唯一!!!)一張旅行0既家庭照

多謝同學仔媽媽提供照片 :)



一身沙之後,去跟呢位好優雅0既姨姨 (戴唒手套,哈) 學整"石畫"




呢位GORGOR,而家叫你畫畫,唔係畫手呀!!!!! @@



畫完畫,粘石,完成 ~~~~




放飯時間喇~~~~學校預備左雞翼腸仔飯盒

3父子一人一飯盒,估唔到野人第一次食飯盒係0係學校旅行~~~~






雖然唔係好大人FEEL0既"豆腐火腩飯"

但係野人呢個食飯盒樣,真係令我感觸良多 ----> 野人真的長大了~~~~哈哈~~~

午飯後,2兄弟無聊一番




再巧遇另一位野人老師



出發去玩"小迷城"



呢個遊戲,需要小朋友全程自己玩

首先就係上呢架木頭車過一條隧道







再行入一個小迷宮走番出黎

GORGOR個樣幾迷惘~~~~哈哈~~~~




野人全日最鍾意就係玩呢個"小迷城",玩到又尖叫又手舞足蹈,一共玩左3次!!!!

最難為都係呢個註場大叔,要推架木頭車來來回回,真係好辛苦

個大叔仲問我同唔同仔仔一齊坐,講真,真係唔好意思坐囉~~~~~哈哈~~~~



MEGA JENGA - 企埋一邊睇下人地點玩先



等左10分鐘,到野人玩喇,玩左1分鐘玩完~~~~哈哈哈哈~~~~志在參與~~~~




球類活動~~~~








整個旅行最後以整"沙樽"作結







野人作品 :)




本來我以為野人去到音樂農莊,只係會周圍跑下,唔會投入參與當中活動

但係原來佢地已經去到會玩呢D MASS GAMES0既階段 :)

旅行完畢,返到屋企仲有野人至愛PIZZAHUT

我估佢地呢日應該好開心,有得玩,又有得食PIZZA~~~~嘻嘻~~~~~






沒有留言:

張貼留言