2013年3月31日 星期日

簡單悠閒の周末

令人"好攰"の3月終於過左一大半 :)

踏入本月最後階段,仲有一件喜事要出席

大學好友LIBY N ALAN結婚了~~~~~~恭喜!!恭喜!!




趁去完婚禮,仲有一大個星期六下晝(野人Zzzzz),去做運動,有益身心一下 :)


其實同出街比較,我更享受留在家的感覺

不過始終有左野人,總係心"痕痕"要帶佢地出街

所以等佢地訓醒,陪DIDI痾個屎 (哈哈~~),就同佢地2隻野去食個DINNER



終於等到冇乜野做の星期天,我地一家4口又去飲茶

我教野人如果有人幫佢地"斟茶",要用2隻手指"篤"下張枱以示唔該,哈哈~~~~

唔知下次飲茶仲記唔記得 (放心!!!佢地0個杯係水黎0既 :P)




今次去IKEA,試下野人個膽,睇下佢地敢唔敢自己入去玩.........

結果......DIDI搶住要入去,GORGOR就...........(D相冇佢都知咩事啦-___-)


DIDI見到波波池太多人,都好猶豫.........



不過我覺得佢敢自己入去玩,已經係一個好好好好0既開始


似乎距離野人自己去玩,我同小虎爸可以去ENJOY一下0既時間已經不遠矣~~~~~WAKAKAKAKA~~~~


沒有留言:

張貼留言