2013年3月20日 星期三

學校。運動會

3月學校活動特別多

是日活動 ------->
家長教師會の親子運動會


由於虎爸身為家教會委員之一,晨早就要去到運動場幫手 (我又要早過返工起身Zzzzz.....)


虎爸有事做,野人就同班公公婆婆0係附近公園晨操



運動會開始~~~~天氣尚算OK!!冇落雨、唔太曬、唔太凍~~~~


但.........點解無啦啦要撐傘?????嘻嘻~~~~活動之一0即

選出最靚0既"班傘"


基本上我對運動會0既印象都好模糊 (都1X年前0既事.........)

但係當日一去到唱校歌時間,我D記憶又好似有少少返左黎


記得以前運動會,我。係。好。忙。架!!!!!!!!!

忙做社0既野、忙做紅十字會0既野 ---- 步操、FIRST AID..........諗起都覺得"充實",哈哈

唔知將來野人長大之後,會唔會同我一樣都係學校0既"中堅分子"~~~呵呵~~



由於N班學生年紀尚少,所以比賽項目就冇佢地份

但係都有安排D"運動"節目俾佢地放放電~~~~

擲豆袋~~~~好多人!!!!!見唔見到野人0係邊???哈哈~~~~



行平衡木~~~~野人老師從旁指導.........






推波~~~ (異常興奮)


但....話明係野人,點會全程叫佢地做乜就做乜丫!!!!!!!!!!!!!

兩隻野好多時都自己走左去.........無無聊聊一番..........






對地下條繩虎視眈眈......忍唔住玩左.......@@



好似周圍跑下,已經好HAPPY~~~~~






俾老師估到野人一定會醫肚~~~~哈哈哈哈~~~~


野人與三位班老師


運動會最後以"親子接力跑"作結~~~~

我地虎家冇報名參賽

都唔記得我係唔記得報名,過左DEADLINE定係我冇諗住報名

ANYWAY,聽同學仔家長講,原來好多人報名,要抽籤決定有冇得參賽!!!!!!!

所以有份參與已經係幸運兒~~~~~~



眼見有少數家長真係玩/跑得太投入,拖到個小朋友仆底唒........

都係遊戲0即,落力參賽之餘都要睇下亞仔亞女跟唔跟得上 :P

沒有留言:

張貼留言