2013年3月18日 星期一

一事の無成

野人生日會,話唒都係本人0既年度盛事,每年我都會預留好多時間好好計劃一下~~~~


回想..........

一歲生日會 -----> 野人未識行,冇咩可以玩,都係一班大人朋友開心下

兩歲生日會 -----> 野人已識行識走識識地跳,但係都仲未係好大膽

加上野人一班junior friends好多都仲係處於手抱期

所以都係整個自家波波池 + bouncer,已經好玩好開心好盡興

今年就真係大件事喇!!!!!!!!!!!!!!!!

3歲。已經好有自己0既愛好、主見,所以樣樣野我都會問下野人意見

主題、場地、蛋糕、服飾、報置............

但係又正值處於野人半認知階段,話明係半認知階段,即係知D唔知D,揀D唔揀D-___-

加上遇著我呢個選擇困難症,真係好容易搞到"一事無成"!!!!!!!!!

不過好彩有一樣野我仲係目標清晰 -------> 堅持唔搞GROUP GAMES

即係McD、First Little Step0個D可以全部唔使諗

始終野人+JUNIOR FRIENDS仍處於自我中心年紀,未掌握到咩係"同人玩"

所以我都鎖定地點就係各自各精采0既PLAYHOUSE :)

不過PLAYHOUSE0既選擇都好多!!!!!!!!!!!

諗到最後,我癲到去左幾個場SIGHT-SEEING~~~~~WAKAKAKAKA~~~~

野人派出GORGOR親自"試場"~~~~哈哈哈~~~



不過話就話去視察場地,其實就俾個時間自己RELAX下~~~~呵呵~~~~

SIGHT-SEEING前去左HEA一HEA @ SHATIN HYATT 





我而家咁輕鬆寫得呢篇BLOG就梗係乜都搞掂唒啦~~~~HOHOHOHO

野人<<2013。三三不盡>>生日會,詳情將於日內公佈~~~~YEAH!!!!!!!!!!!!!!



1 則留言:

  1. 個場去邊到?
    [版主回覆03/21/2013 10:41:47]One is Bumbletots in Ma On Shan, another is Kids Carnival in Tsuen Wan~~~

    回覆刪除