2013年3月14日 星期四

野人去春茗

公司每年0既CHRISTMAS PARTY、SPRING DINNER

同事們都可以帶FAMILY MEMBERS一齊參與

今年,我第一次決定帶野人一齊去春茗

不過......其實我呢個決定都幾危險

因為至命傷係........春茗0係星期五晚

野人自返學後,星期五晚0既平均進睡時間係.......1830!!!!!!!!!!

即係話我要0係佢地平時已經眠左0既時間帶佢地去食飯!!!!!!!!!!

大家要知道,野人兩個"訓覺大過天"!!!!!!!

只要佢地決定左兼且出埋聲講 : "我要訓",就真係任何人任何事都阻唔到佢地 -___-

戰戰兢兢0既心情帶野人出去,出門口狀態依然大勇



經過一程車,DIDI訓左,強硬被"的"起身,所以一開始嬲爆全場個樣出唒黎,笑死左我D同事,哈哈~~~~


呢班就係我0係公司最強0既吹水BUDDIES~~~~WAKAKAKAKA~~~~~~~~


反觀GORGOR,非常正常,可能同佢放學訓左一陣有關 :)


悠然自得,好有胃口~~哈哈~~


DIDI WARM UP左一陣都開始食野


但可能都係太攰,戰鬥力都減左一半

我地個圍因此食剩好多好多野!!!!!!!真折墮!!!!!!最唔鍾意浪費食物 :(

公司安排左個扭波大叔俾小朋友


咁當然唔係平時去開KIDS EVENT0既咁專業

野人想要隻LION,佢話要諗諗點扭 (下,LION已經係好COMMON0既野 -___-)



雖然有得玩,DIDI都放唒蚊.......所以我地一家都提早離場,俾野人兩個返歸訓覺

沒有留言:

張貼留言