2013年3月14日 星期四

探探野人姨媽澳門遊

自從野人姨媽上年去左澳門做野之後

一直都想帶野人過去探探姨媽

但好不幸每次諗住weekend要出發,野人就會無啦啦病!!!!!!!!!!!唉.......

所以今次都係半即興出發 :)


等上船0既野人無無聊聊拉筋、數lone lone



話說野人今次係第一次搭船(之前新加坡0既DUCK TOUR唔計),所以佢地都好期待~~~~



如果唔係同佢地兩隻野搭船,我平時都冇留意原來有SEAT BELT~~~


平平安安搭完一個鐘船,野人全程冇訓覺!!!(因為佢地搭船好興奮~~~~哈哈)

到著澳門,等車返姨媽家放下行裝,一齊拉拉筋+諗諗行程~~~



我發覺野人都幾鍾意搭巴士,任何地方0既巴士都鍾意


野人姨媽0係澳門0既住處都幾好丫.....一個人住仲大過我一家5口間屋~~~WAKAKAKA



出發去HIGH TEA (recommended by野人姨媽澳門同事)



2隻野櫈都未坐暖就開始食



佢地兩隻野好抵呀,ALL YOU CAN EAT,6歲以下免費

反觀我家玉豆姐真係蝕到入肉,佢係冇。食。過。野!!!!!!!!!!!!

唉...........次次叫佢食少少野,佢都好難為咁0既樣-___-

景點 -----> 大三巴


我都話"I AM the 姐姐OF姐姐"啦......

袋都要幫我姐姐揹埋-___-


GORGOR本來訓左,仲以為佢會0係離開左大3巴先醒


好彩訓醒左,笑得好開心 :)


仲要好合作地影相,跟足INSTRUCTION.....DIDI就.........冇囉,我行我素,哈哈哈哈~~~




兩兄弟突然0係大3巴前像情侶般相擁~~~~~






NEXT SPOT ----> WYNN~~~~


輪到DIDI要CHARGE CHARGE電


話說離開大3巴途中......有個自由行橫衝直撞埋黎

當時我抱住GORGOR,GORGOR個頭撞埋我咀,我咀即時腫左!!!!!!!!!!!!!!!!!!

所以之後0既相,我都KEEP住"一字咀"影 -___-


DINNER@沙利文 (又係一字咀0既我.......)





牛舌。好淋。GOOD

炒飯。楊州炒飯味。NOT BAD

炒唔知咩絲。最好食

葡國雞。最GOOD。GORGOR不斷ENCORE

但有一下俾呢個雞真係"乸"到我個腫咀........痛到冇唒感覺!!! (之後真係冇再痛,不過仍然腫,哈哈)


兩隻野無論0係邊度訓都係倒屎咁早起身+__+


去到澳門都不忘要去公園玩玩





呢條滑梯,唔知點解超多靜電


電到GORGOR0既頭髮飛起唒~~~~哈哈~~~


去睇魚,超驚佢地興奮得滯,跌落去荷花池,所以要捉住件衫~~~~嘻嘻~~~


0係官也街,由於GORGOR發脾氣,所以我只係請DIDI食JELLY~~~

 

GORGOR有得睇冇得食!!!!!!!!!!!!!
!

野人姨媽返左工之後,0係Sands Cotai Central行左陣

比起其他澳門酒店商場,我比較鍾意Sands Cotai Central

可能佢冇咁"金碧輝煌",又有好多樹,感覺舒服D......



0個度仲有小朋友玩0既地方 ----> Qube 2

地方唔太大,不過都算係俾有小朋友0既家長一個選擇

由於0係官也街,GORGOR唔合作,所以冇去食豬扒包

去到威尼斯人補食

我真係唔記得,有冇人話到俾我知,以前0既豬扒包係咪要HKD45????!!!!!!!!!

貴到有點CRAZY!!!!!!!!!!!!!!!



唔知點解去呢2日澳門,仲攰過0個時去4日新加坡.......

所以天都未黑,我地就返香港lu.........


回程船上,估下我地3母子睇緊乜??????????


就係好靚好靚0既日落,野人話個太陽似南瓜~~~~WAKAKAKA~~~~~

沒有留言:

張貼留言