2013年4月29日 星期一

3B MaMa

終於來到4月最後一個星期.........

其實3月尾開始,我已經好想整個4月乜都唔做,用黎抖下.........因為知道5月又係fully scheduled!!!!!!

但係好景不常,4月仲忙過 + 攰過3月!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

攰到好多時同野人玩玩下都可以訓著左.......

有時仲要發埋開口夢 <-----樣衰到俾小虎發現,問我講緊乜!!!!!哈哈~~~~

4月忙開心事、傷心事、成人事、小朋友事、仲要咁0岩4月要出國

真係冇停過!!!!!!!!好想好好咁抖下!!!!!!!!!!

我都好想學下其他人-----> 0係繁忙0既生活中,停一停欣賞沿途風景 :p

可惜......野人出現後.....生活係project-based!!!!!!!!!

每個月都有地方要去、每個weekend都有野要做.............

一個個月,甚至一年一年就咁過去......

搞到有時想0係blog寫下自己野,慰藉下自己心靈0既時間都冇

因為話唒寫blog都係我RELAX0既方法之一

每次寫野人0既鎖鎖碎碎事,edit下D靚相都已經冇唒時間!!!!!!!!!!!!!!

所以我決定0係忙到+攰到咁0既4月最後時光

的起心肝發表下自己0既無聊見解,慰藉下自己心靈~~~~~哈哈哈哈~~~~~

我相信大部份blogger都係自戀 (自戀相一張~~~wakakaka)



只係程度去到天咁高 or 只有去到ifc咁高0既分別

本人都算高高地,每日都會重複睇自己個blog

就算當日冇update,我都會睇下D舊Blog,哈哈~~~

可以UPDATE自己0既近況俾朋友知

就算你地成日睇完,冇LIKE又冇COMMENT

但係gathering拎黎笑下,我已經好開心~~~WAKAKAKA

本人好update0既近況係...........終於重返教會!!!!!!!!!!!而小虎都開始返教會0既生活!!!!!!!!!!!!!!!!

感謝神0係呢個時候,呢個4月為我們一家作最好0既安排 :)

亦都感謝神透個教會,叫我深深被聖靈感動

因為以前信主10年8年0個時,對主0既愛有時會盲目左........

都會好羨慕初信個種對主愛回應0既心

感謝神0係剛過去0既擘餅聚會 (雖然現在教會稱為聖餐,但我還是比較喜歡擘餅聚會這個名字)

叫我再深深思想到耶穌0係客西馬尼0既禱告

『耶穌同門徒來到一個地方,名叫客西馬尼,就對他們說,你們坐在這裡,等我到那邊去禱告‧

於是帶著彼得,和西庇太的兩個兒子同去,就憂愁起來,極其難過‧

便對他們說,我心裡甚是憂傷,幾乎要死‧你們在這裡等候,和我一同警醒‧

他就稍往前走,俯伏在地禱告說,我父阿,倘若可行,求你叫這杯離開我‧

然而不要照我的意思,只要照你的意思‧』

[馬太福音 26: 36-39]

思想主0既愛,回應主0既愛

思想耶穌0既禱告,緊記要時常儆醒禱告

思想耶穌跟隨父0既意思,不忘要常常尋求主要我們當行0既路

不要當一個"盲目"了的基督徙,因在主裡,每一日也是新的 :) 共勉之~~~~

沒有留言:

張貼留言