2013年4月5日 星期五

新蒲點@大本型

煩! 煩!! 煩!!! 放假日日都落雨! 落雨!! 落雨 !!!

搞到我冇得同野人去OUTDOOR玩下,放下佢地無限量0既電!!!!!!!!!!!!

但小朋友身上0既電總要放!!!!!!!!唯有轉戰室內場!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

是日去左個"新場" ----> 大本型@油塘

呢個商場都幾0岩一家大細,首先鄰近地鐵站,唔揸車搭車都方便 :)

另外都幾多小朋友店,例如PLAYHOUSE、J-PLUS、仲有......大大個MCQUEEN~~~哈哈~~~



聽聞頂層仲有個露天地方可以去玩.......但係落雨,點露天呀?!?!?!?!下次好天先上去睇睇...........

同野人試左大本型個PLAYHOUSE ------> 遊學園

0係迷宮外面玩0個時,我都覺得冇乜野,同其他PLAYHOUSE玩0既野都差唔多









但!!!!!!!!!!!!!一入到個迷宮,就知出事!!!!!!!!(大家睇下呢3幅相,應該都知邊度出事....)




要"捐"0個D位完全只係DESIGN FOR小朋友

我呢D身高160CM (身型,大家睇相自行判斷,哈哈),都覺得玩到好吃力

所以如果大份過我0既人,真係要諗諗先好黎

我玩完之後,發現兩隻小腿瘀哂!!!!!!!!!

註: 原來我上年EASTER都係陪野人去PLAYHOUSE玩到小腿瘀哂!!!!!!我真係太投入喇-__-

http://blog.yahoo.com/3bmama/articles/597344/date/201204

小朋友身型0既野人當然完全無問題啦~~~~







中場休息,食少少野,再入去玩!!!!!!!!


跳TRAMPOLINE跳到勁開心~~~我都睇到好開心~~~~~




因為野人,特別係GORGOR,終於接受左呢樣咁唔"踏實"0既玩意喇!!!!!!!!!!!!YEAH!!!!!!!!!!!

P.S. GORGOR以前極度抗拒對腳"踩唔實"0既野,彈0既、軟林林0既、沙灘0既沙,全部唔0岩佢.......


終於佢地0係PLAYHOUSE玩左差唔多5個鐘先走!!!!!!!!

佢地舊電其實一早用完,不過好明顯有得玩就死頂-___-

所以晚飯前都要俾支CHUPACHUPS佢地支撐住個精神

如果唔係,肯定D野食都未黎,野人已經斷電!!!!!!



沒有留言:

張貼留言