2013年4月16日 星期二

年度閨中密友團の首爾"Ju些唷"

愈接近年度之旅,打仗呼聲愈見高漲!!!

日日新聞報導南北韓關係緊張!!!飛毛腿導彈如箭在弦!!!!!!!!!!

但!!!!!!!!!絕對阻唔到我地呢班熱血青年 :D

有幾熱血????!!!!!!!

見我地出發時間係零晨1點,返港時間係夜晚11點就知啦~~~~~

對於上左年紀,而且已經做左MaMa0既我黎講,真係好。熱。血!!!!!!!!!!!!!!!

今次年度之旅目的地 -----> 首爾"Ju些唷"

0係SEOUL,講咩都加個"Ju些唷"0係尾

立即"韓化"左成句野,D韓國人就會明你講咩架喇~~~~WAKAKAKA

借過"Ju些唷"......行開"Ju些唷".......落車"Ju些唷".......等等"Ju些唷"~~~~哈哈~~~

首爾,想當年我黎旅行0個時,仲叫"漢城"!!!!!!!!!!!!!!當時K-POP仲未掘起!!!!!!!



今次去完,我諗我鍾意左SEOUL,好想變做一個K-MaMa

特別係見到好多野人衫買之後 (遲D搵篇BLOG同大家分享下,我將野人進化成K-KIDS之路~~~呵呵)

講番重點,今次係閨中密友團,其實每一次去年度の旅,都感到好難得

難得在...去到我地呢D咁0既年紀,仍然有一班鐵腳旅遊朋友!!!!!




























多謝你睇唒D相呀 (iPhone ---> Samsung, Quality真係好麻麻....)~~~~哈哈~~~~

下一篇講下我0係SEOUL0既所見所聞所食~~~~~多謝收看!!!!!

ComeSaMeDa :)

沒有留言:

張貼留言