2013年4月17日 星期三

首爾"Ju些唷" (續).....(完)

今次首爾行其中一個大滿足就係........食KRISPY KREME!!!!!!!!!

以前香港開KK真係超開心!!!!!!!!!!!可惜最後......捱唔住......執唒........


所以每逢去到有KK0既地方,都一定要買DOUGHNUTS食!!!!!!(我只係食原味架咋 :P)



食在首爾方面,除左有港人常吃0既韓燒之外,仲有0係SEOUL周街都可以食到0既"部隊鍋"

1) 明洞 - 韓燒,唔知係咪用真炭燒0既原故,好好味 :)

但係由於我地得一個鐘食 (2130到,2230打烊),自己隻手要不斷迫自己個口食野!!!!!




2) 三清洞 - "部隊鍋"食店外長長的人龍........在龍尾的我們..........



"部隊鍋",唔知點形容,總之就係橙橙紅紅色

入面有韓國年糕、腸仔、餃子、好彈牙0既麵組成0既一鍋野~~~哈哈~~~


食完個鍋,會炒個紫菜飯俾你食,呢個飯好食 :)


3) 鷺梁津FISH MARKET - D蝦排列得好整齊~~~真係多時間~~~~哈哈~~~



第一次食左0個D仲會"旭"0既八爪魚!!!!!!!

準備放落口0個下,都覺得有少少噁心,但食落又覺得感覺幾得意~~~~




聽同行友人講,韓國係冇乜牛食..........

咁我地又真係好多餐都係食雞~~~~~人蔘雞、啤酒雞、陳玉華奶奶一隻雞~~~~~





唔好以為我0係SEOUL只係得買同食




我都有用對眼睇下野~~~~WAKAKAKA~~~~~

1) 仁川機場 - IMMIGRATION前,有老花眼鏡借用

香港機場有冇咁細心?!?!?!?!


2) 汝矣島 - 賞櫻,不過櫻花還沒有來..........只得一棵都影餐飽~~~~哈哈~~~~




賞櫻完畢,去左間CAFE HEA HEA

呢度好多CAFE都有呢個"到餐"提示器,點解香港好似得食拉麵先有呢舊野?!


3) 明洞 - 有間名為ASHLEY0既餐廳,好耐之前我已經諗好,如果我有個女會叫ASHLEY~~~嘻嘻~~~


4) 三清洞 - 0係呢條街行,感覺好RELAX~~~~~


5) 弘大 - TRICK EYE MUSEUM



0係弦大行行下個市集咁0既野,見到有人用支MARKER數十秒極速畫肖像

畫得都好似,我地都好想被畫,但係......是日額滿了-___-



6) 南山 - SEOUL TOWER

大風到無命,但好靚0既風光~~~~~




愛情鎖,鎖實你0既情人!!!!!!!!!!!!!



6) 梨大 - 比起香港好似粒豆咁細0既大學,呢度好寬敞 :)




令我諗起香港郊野公園D燒烤場~~~~哈哈~~~~


P.S.其實.......去前去後,我都唔知自己去過咩地方

寫BLOG咁清楚都係全靠我0既鐵腳團友,兼人肉指南針....山崎~~~~ComeSaMeDa :P

沒有留言:

張貼留言