2013年4月30日 星期二

護腳"Ju些唷"


SEOUL之旅日行夜行,搞到對腳踭行到"鞋"唒

而且5月快到,即夏天都快到

距離日日著涼鞋、人字拖0既日子不遠矣

要趕得切有對靚靚腳示人,立即啟動護腳療程

(今次D腳相可能令大家感到不安,怕就唔好睇落去喇~~~~WAKAKAKAKA)

0係SEOUL 遇上"IT'S SKIN" 減價"Ju些唷"

呢個FOOT PEELING 只係WON5000 (~HKD35!!!!!!!)

抵到冇可能唔買黎試試!!!!!!!!!!!!!



未做任何FOOT CARE0既HEEL


拆開PACKING,一對腳套 + 兩隻腳0既PEELING LIQUID


將兩個好似垃圾膠袋0既野套上腳

呢個護腳小幫手 - DIDI,幫我對腳套注入PEELING LIQUID


大公告成 - 套住對腳1.5小時...................


唔知大家之前有冇用過呢D FOOT PEELING PRODUCT????

其實我就好怕0個D用完之後會勁甩皮0既PEELING PRODUCT (真係會搞到一地都係"皮",好嘔心!!!!!)

好彩IT'S SKIN呢款,對腳甩皮得黎,唔會搞到一地都係

即係到每日沖涼0個時,Rub對腳先會甩,成件事感覺好好多 :D

1.5小時過了.......對腳洗淨後.........再用TONY MOLY HEEL PATCH軟化個踭位

幻想用完之後,就會好似個PACKING咁,有個SHINY HEEL~~~~WAKAKAKA~~~~~



MY HEEL AFTER FIRST ATTEMPT (LOOKS GREAT~~~~HAHA)


一星期後,SECOND ATTEMPT........


話說我第一次用0個時,好叻咁以為自己識用,冇睇到PACKING個INSTRUCTION

諗住同平時敷MASK一樣,15分鐘就做完......

點知到我第2次用,由於已經夜深時份,無無聊聊睇下個PACKING

發現原來要痴 OVERNIGHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

所以我係第2次先用得0岩!!!!!!!!!!!!!哈哈~~~~~~~

第2朝訓醒.........


大家千奇唔好以為第2次比第一次差 (因為多左D甩皮位)

其實係用完個PEELING PRODUCT,對腳KEEP住一個星期都少少甩皮

0個D甩皮位係仍然更新緊0既效果

而事實係痴完OVERNIGHT,個踭位完。全。軟。化。唒。YEAH!!!!!!!!!!!!

感覺咁良好,我會KEEP住用,務求有對靚足示人~~~哈哈~~~~~

沒有留言:

張貼留言