2013年5月8日 星期三

吃喝玩樂

每年閨中密友年度之旅,都係我整年裡面唯一飛甩野人,自己去玩0既時間

"Ju些唷"叉電之旅後,重新投入工作 -----> 繼續帶野人周圍吃喝玩樂 :)

話說虎爸0既ASIAMILES就到期,所以早前換左Langham酒店TEA BUFFET餐券

雖然我家野人個胃不嬲都好黑洞,帶佢地去食BUFFET實賺盡 (3歲以下FREE嘛,哈哈)

但係我同虎爸從來食BUFFET都唔帶野人 (應該要不斷SERVE兩隻野,自己冇時間食-__-)

今次終於帶埋兩隻野去初嚐BUFFET,試一試佢地虛實





結果不出所料,特別係DIDI,食野仲多過我!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!你地睇佢幾忙~~~哈哈



2隻野食飽後,我同虎爸開始食

佢地就開始玩iPAD,點解DIDI要玩到咁唔耐煩呢?!?!?!?!~.~


結果餐券+野人仲係免費,我地一行4人食飽飽(雖然食品款式唔太多)

一蚊都唔使俾,賺盡!!!哈哈~~~~~

呢排WEEKEND帶野人出去玩,如果唔係太遠,都會問下佢地想搭咩交通工具

這一次佢地選乘MTR..........


又去新蒲點 - 大本型,先醫肚~~~~



今次冇去PLAYHOUSE遊學園,試左新野 -----> J-PLUS

其實J-PLUS都係KIND OF JUMPING GYM

但!!!!!!!!!唔知點解佢地D COINS要同JUMPING GYM唔同!!!!!!!!!!!!!!



唔知點解GORGOR要0係呢度玩iPAD都有0個個APPS-__-


呢條SLIDE.......睇落冇乜野,見我個樣都玩到好投入 (完全不顧形象!!!!)

實際上凹凹凸凸,SIR落黎,高高低低咁"蹬"到不得了

所以奉勸所有腰骨曾經有事OR年過35既人都唔好玩呢條SLIDE!!!!!!!!!一定出事!!!!!!!




其實我同野人玩起上黎,真係好忘我~.~

但係咁樣係好易出事.............好似玩完呢兩架車

第2日我兩條大脾內側筋真係痛到呢.............唉............



中場小休(清潔時間) + 巧遇同學"哈哈"~~~~

呢張相,錯覺DIDI好似好高咁~~~~~呵呵呵呵~~~~


J-PLUS有得上堂學整蛋糕COOKIEs,仲可以約埋一班朋友包堂作為親子GATHERING~~~~

小休期間,場內姐姐請食COOKIE,野人又老實唔客氣 :D


大本型除左有PAID AREA玩之外,最上層仲有個OUTDOOR小小公園 + 1間cafe

野人趁J-PLUS中場休息時間,都要上黎玩玩-__-


大家睇到呢張相,唔好以為我要求野人影架!!!!!!!!!!!!

係呢個GORGOR,佢自己話要學後面0個幾個人仔擺POST!!!!!真係盡得我真傳


反而DIDI就弱D喇,仲研究緊點POST,我同GORGOR已經影緊喇~~~哈哈~~~



玩埋個公園,野人終於頂唔住......YEAH

我同小虎可以抖下喇~~~~~~~~~~


不過快樂時光好快過........

仲要食飽又玩過..........








最後0係大本型由11:00玩到20:00!!!!!!!!!CRAZY!!!!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言