2013年5月23日 星期四

非常好友的婚禮

早前提及過3B MaMa0既非常好朋友 - 野人口中0既潘姨姨今年要結婚喇

講下講下,呢一日終於到喇!!!!!!!!!!!!!

話哂係相識超過20年嘅非常好友

上個月有一日,就算攰到得番半條命,都去左Workshop親手做份新婚禮物

又山長水遠去到荃灣嘅Teapot & Craft Workshop

今次做一個自家製獨一無二Certificate Holder


可以放結婚證書、小朋友出世紙、甚至好似我地係用來做“愛的宣言”都得

最鍾意做呢D一舉幾得嘅製成品,嘻嘻~~~

同場有個同學整左一本簽名冊,好靚好靚好靚!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


(早前知道Teapot同Just Kidding嘅小糾紛

Teapot嘅處理手法,令我開始對Teapot印象麻麻

有興趣知道詳情,應該可到Just Kidding Facebook FansPage睇番,因為Teapot已delete了)

婚禮前一星期,我嘅心情都開始愈黎愈緊張!!!!!!!!!!!!!!!!!!(小虎都叫我放鬆D)

但....真係唔知點解咁緊張,總之仲緊張過自己結婚

去左整頭、洗牙、日日敷Mask (自己結婚都冇咁勤力敷Mask :P)

仲要幫野人置裝..............


婚前一晚,去左食團圓湯圓,驚驚地第2朝唔知醒起身@@


好彩終於0555安全上的士,冇遲到:D


今次亦都係野人第一次出席結婚晚宴 :)



剛抵步0既野人又係醫左肚先.......@@





仲要俾潘姨姨家姐,即大潘姨姨用一桶CHUPA CHUPS伕擄左!!!!!!!!!!!哈哈~~~~


我地影相,野人就努力玩iPAD




野人就好啦,同主角影到相,我真係一。張。都。冇。影!!!!!!!!!


3B MaMa & 野人0係晚宴都各自有任務在身

本人就化身成MC 3B.......努力對稿中~~~~~~


野人就會玩佢地至愛BUBBLE GUN,帶領AUNTY POON進場~~~~~

此動作0既成功率應該低於50%........不過唔試過唔知得唔得0既~~~~~

出場前作最後準備...........




最後.......都.........係.........臨陣退縮,返埋位食飽魚~~~~哈哈~~~~


其實野人做唔到,媽咪非常明白你地0既感受 (突然太黑 + 音樂大聲)

唯有同潘姨姨講聲"唔好意思" + 下次送番個野人之吻補數啦 :P



MC工作完成,我都終於有時間娛樂下野人~~~~~~






是日完成姐妹工作,認真,真係攰到剩番1/4條命

不過睇住呢個朋友得著神所祝福0既婚姻

開心、感動指數係遠勝肉體感受0既攰 :)


渴望你地兩個0係婚姻關係裡面,都時刻緊記住你地所揀選0既<<神聖的時刻>>詩歌歌詞~~~~

"愛浪有風波,相處存迷惘,

緊記著曾共訂一生,過一世,


神必看顧著這份愛,人不可分隔主同在,


愛亦有痛苦,深信神看顧,贊頌主恩豐富。"


沒有留言:

張貼留言