2013年5月27日 星期一

無聊事的共識

發表”偉論”前,先講講呢排好多人玩緊嘅熊仔餅變貢丸事件
 
呢單野實在太吸引我!!!!!!終於買左盒返屋企試試~~~哈哈~~~
 

其實成件事就係要不斷搖個熊仔餅盒
 
最終令到一粒粒嘅熊仔餅痴痴下變到一粒貢丸咁大0既朱古力球~~~~
 
我+小虎合力搖左半個鐘後…………打開個盒……….失敗左 :(

 

不過我地呢D有SCIENCE背景嘅人士
 
通常每件事都係由個原理入手
 
呢件事嘅成敗在於個CONTAINER嘅硬度
 
將失敗左嘅碎碎倒入個膠盒,搖多兩下即變貢丸!!!!!呵呵呵呵~~~~

 

講番本篇BLOG正題……..
 
有部分朋友見我為野人日常所做看似無無謂謂、浪費金錢、時間嘅事
 
都會問我 : 小虎會唔會阻止你搞咁多野????
 
講真,佢唔會阻止,唔會支持,亦都冇機會阻止 (哈哈~~)
 
基本上,接近99.9%嘅野,無論時間、金錢,佢都係零參與OR策劃!!!!!!!!!!
 
最多有時我出現選擇困難症OR 技術上我做唔到嗰時
 
我就會尋求佢嘅”幫助”…….
 
總之我地喺呢方面嘅共識就係…..
 
“我搞得掂就搞,搞唔掂就搵小虎幫,但幫得黎都唔好太麻煩”….嘻嘻~~~
 
好似今年野人慶生會,叫小虎唯一負責嘅TASK就係訂到會
 
因為對於我黎講,間間都差唔多,所以我揀唔到就叫佢揀喇~~~哈哈~~~
 
其實最初我都只係諗住一貫作風咁搞個生日會
 
即係BOOK個場地、邀請朋友、訂個蛋糕、訂10幾個氣球就算
 
點知諗下又多D野、再諗下又再多D野
 
3歲生日係一個值得紀念嘅日子
 
因為係擺脫BB期,變做一個小朋友嘅時刻!!!!!!
 
最後決定做一個主題生日會
 
主題生日會當然要有主題衫
 

+埋呢對”巴斯手”就絕配喇!!!!!!YEAH!!!!!!!!!!!!
 

每年都有衝動去印一張BANNER,有效果得黎又好平

 

但係年年諗到生日會後應該唔會喺屋企掛起張BANNER
 
最後都只有DUMP左有野人肖像嘅野,就即刻冇唒衝動
 
因此萌生做WELCOME BOARD之念頭 :)
 


完左生日會,可以當相架,繼續放喺屋企,最緊要係唔阻地方,哈哈~~~
 
非常滿意自己嘅作品 :)



最後整理JUNIOR FRIENDS’ GUEST LIST
 

呢張生日會場地INVITATION CARD,所有GUEST都冇見過
 
因為我都唔記得左生日會場地OFFER左張咁0既野!!!!!!!!!!
 
P.S.係生日會之後,喺屋企執野見番~~~~哈哈~~~
 

不過唔緊要,我已經親手預備好回禮小禮物俾所有JUNIOR GUESTS :)
 
但係由於好友POON婚禮同野人慶生會只相差一個星期
 
回禮小禮物嘅預備工作只可以做下、停下
 
加上又病左,食左藥令我十級眼訓!!!!!
 
剪幾個圓型都搞到我訓下剪下,搞左大半日!!!!!!!!!!!!!!!!
 

最後要喺生日會前一日先搞掂唒所有野
 
平時我唔係咁趕嘅人黎架!!

 


就係由於咁趕嘅情況之下,仲有D野想預備都冇預備到
 
好似本來想搵JUST KIDDING做呢個BUZZ ROSETTE
 
但因為冇唒時間傾個DESIGN,最後放棄左
 

不過唔緊要,我不嬲做無聊野嘅宗旨都係”睇餸食飯”
 
即係有時間就做,冇時間就算,事關無聊野其實係沒完沒了嘅…….

最後就係預備左呢幾大袋野去野人<<2013。三三不盡慶生會>>

有關生日會詳情,請留意下一篇BLOG~~~HeeHee~~~~~

 

2 則留言:

  1. 已經做得好好啦. 好有心思!!!

    回覆刪除
  2. 多謝欣賞&多謝你地一家0既參與 :)

    回覆刪除