2013年5月10日 星期五

企定一秒都唔DUCK

野人本周有2天假 ----> K3畢業禮&畢業禮補假

本人作為虎家康樂部主管

一直都等緊野人WEEKDAYS放假,可以出去玩

P.S. 超唔鍾意WEEKEND周圍都咁多人0既我,應該有人群恐懼+燥狂症,見到太多人會好火 XD

假期第一站 -----> RUBBER DUCK @ HARBOUR CITY

早一個星期有一晚TST食飯,已經同朋友順道黎拜會過隻鴨

但當時變左"心事鴨",頭dup dup.........


是日同野人日光日白黎睇,唔同唒,吹漲唒,應該冇唒D心事~~~~哈哈哈哈~~~~

側背面 + 正面



見其他人放上FB0既靚相....不禁要影多幾張鴨相with香港背景


未黎之前,係GORGOR主動話要黎睇大鴨

P.S.到而家我都唔知點解佢會知有RUBBER DUCK睇,唔通佢偷偷地上FB?!?!?!?!?!

兩隻野好專心望住0既......並唔係隻鴨!!!!!!!!!!!!!

而係拖住隻鴨0個隻船OR 海上飄浮0既垃圾 (問我點解個海有可樂 -____-)




基本上,我係一個規矩王!!!!!!!!!!!!!!!!!

一見野人有爬上去隻鴨0既動作,我會即刻阻止!!!!!!!!!!!!!!


WEEKDAYS真係少人好多 (又有人企上隻鴨個身!!!!!火!!!!!!有字寫明"NO CLIMBING"架!!!!!!!!)

好彩野人都了解佢地媽咪,即係我,講左唔可以0既野係唔會改變

話完一次已經冇再爬上鴨0既衝動,如果唔係,我又會同佢地講野講到喉嚨痛,哈哈~~~~~



而家兩隻野人每逢企埋一齊,就會手多多,你打下我,我推下你咁

真係好煩,冇時停,企定一秒都唔DUCK!!!!!!!



 



OK!!!影完鴨鴨,趕去下場 :) -----> 下BLOG再續~~~~~


沒有留言:

張貼留言