2013年5月13日 星期一

開心生日月 - 老鼠樂園

睇完黃鴨,話咁快去到下一站 -----> 老鼠樂園


唔知由幾時開始,天文台0既weather forecast經常玩野

話有太陽就落雨,話落雨就出猛太陽-__- (都係信自己對眼好過......)

搞到我好難預測可以同野人入PARK既日子

幾個月冇探老鼠0既野人,今次黎到又大個仔左少少 :)

全程 (nearly 95%) 自己行,唔使抱!!!!!!!!!

不過我同虎爸都出左少少古惑去利誘佢地自己行0既~~~~~blog尾會講,嘻嘻~~~~

呢期disneyland有呢對眼鏡玩~~~~~用黎睇園內公主&怪獸圖像



今次我地唔再食CORNER CAFE,去左食炸雞


其實我地每次都鍾意去食有人SERVE0既餐廳,某程度上都因為太多人

所有冇人SERVE0既都因為太多人而好混亂!!!!!

但.....今次.....大家睇下呢2張相就知個PARK少人成點~~~~哈哈哈哈~~~~



可能因為新0既mystic point要5月中先開,之前又五一黃金周

我地0係中間0既日子黎,就可以享受咁少人0既時光,YEAH!!!!!!!!!!!!!

野人除左玩佢地成日都掛住0既"巴斯光年蕉。蕉。蕉"之外

仲可以盡情玩佢地0既第2最愛---->AUTOPIA~~~(平時最少要排45分鐘!!!!!!)




DIDI由一歲開始就愛上呢個"ORBITRON"

我為左DIDI特登睇下呢舊一D都唔起眼0既野叫咩名,哈哈

真係次次黎次次都玩,GORGOR就真係次次都唔玩~~~~哈哈哈哈~~~~



小休一會




坐坐下,突然有巴士坐,即刻飛撲過去

我入PARK咁多次都未坐過呢架巴士,DIDI個樣好亢奮!!!!!


超級PERFECT,落巴士,再上"D D TAT"


悠然自得,等DIDI去TOILET0既GORGOR


不知不覺,野人唔用diaper0既日子已經不遠矣 :)

我唔會用"介片"形容呢件事,因為我唔主張小朋友年紀太少就開始聲稱為toilet training0既介片行為 :P

基本上,除左訓著覺,有時會失手之外

"清醒"狀態0既野人,已經拿捏到"收放自如"~~~~哈哈~~~~~

排隊玩SLINKY DOG,GORGOR臨尾縮沙,聲稱好驚唔玩-___-



DIDI就玩得異常興奮!!!!!!!隻狗都未開始跑就已經好興奮!!!!!!!




唔玩大狗,去玩小狗0既GORGOR



俾我發現到呢隻巴斯手

即刻叫GORGOR示範帶住呢隻手拎野 (我最鍾意整蠱野人,哈哈)




俾佢呢個造型笑C我!!!!!!!!!!!!



咁好笑 + 我咁鍾意買野,梗係要將呢對巴斯手帶番屋企啦~~~~~YEAH!!!!!


溫馨YOGURT TIME :)




是日入PARK可以留守到最後,睇埋我至愛0既FIREWORKS~~~~



點解我可以留到咁夜????都話野人好生性,自己行足一日....咁滯

點解咁生性????因為....登......登......登......登.......

我同虎爸入PARK前同佢地講,如果乖乖,可以得到他們的最愛~~~

不過其實我同虎爸一早已經諗住買俾佢地 (因為之前佢地已經各自儲夠左乖乖貼紙)

只係我地臨時加多呢個"入PARK自己行"條件~~~~哈哈哈哈~~~~

買埋呢架巨車,野人CARS & CARS 2車隊已增至呢個模樣 :)

沒有留言:

張貼留言