2013年5月15日 星期三

3Xth VS 3rd Mother's Day

一直相信如果小朋友年紀仲細,就會只有兒童節,沒有媽媽節,哈哈~~~

因為我地長大左會約媽媽慶祝母親節

但野人唔會約我慶祝丫嘛~~~~仲要我同佢慶祝番轉頭 :P

野人婆婆的第3X個母親節

同野人婆婆食飯慶祝前,全家總動員去接野人放學

佢地就HAPPY啦,一落校車見到公公、婆婆、我、姐姐咁多人接放學~~~~~





食完飯,野人仲有得夜晚晚去玩射鴨仔 + "坐"車 (佢地唔俾我入錢架!!!!~.~)

所以話呢,天天都是兒童節~~~~




而我自己"對號入座"0既母親節,本來就幫野人約左佢地0既全男班同學仔去野餐

可惜,又俾天文台FAKE左!!!!!!!!!!!!!!!!!又落雨!!!!!!!!!!!!!!

冇得野餐,去INDOOR大本型飲個茶


約"哈哈"同學去JPLUS一齊玩~~~~
















其實母親節又好、兒童節又好.....

送屎又好、送花又好、送吻都好.......





我見到野人食得開懷




玩得盡興




咁就會令我覺得日日都係母親節咁快樂~~~~~~~

祝各位媽媽天天都是母親節 :)

沒有留言:

張貼留言