2013年4月9日 星期二

Children's Day

兒童節,就梗係兒童話事啦

野人揀左去"冒險"一下!!!!!!!!!!!!!!



TKO呢個場0既波波數量都好充裕~~~~~



永遠都咁自在0既DIDI


爬高爬低靠腳力、靠腰力 :P



嘩!!!!!!!!張相朦到冇朋友!!!!!!!又要嘆息一句"快門唔夠快"!!!!!!!!!!!!

好彩仲隱約分到兩個野人 WAKAKAKAKA



好有功架0既GORGOR (但事後虎爸話佢掉3次,3次都掉左落地,哈哈~~~~笑死我!!!!)


野人由BB到而家都好鍾意"齋坐"呢D車,真係"齋坐"架咋!!!!!!!!!!






總之我一入錢 or 我準備做入錢個動作,佢地即跳車!!!!!!!!

都好,少樣野敗家

但黎得"放錢"樂園"呢D地方,又點止一樣兩樣敗家玩意

揸車食"誠實豆沙包" x 2、3次


暴力射鴨鴨 x 5、6次


是日敗家之選 -----> 我唔知呢個玩意叫咩名,哈!

GORGOR撥左兩下,放低,唔玩,走左!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


放錢樂園,父母放錢,野人放電

眼訓到頂點0既野人,俾我用雪糕氹走左

前一秒仲精精神神食雪糕





下一秒已經眼皮都支撐唔住 Zzzzzzzzzz


P.S. DIDI訓醒呢覺,眼一開就問我 : 杯雪糕呢???????

好明顯就0係媽咪,即係我個肚入面啦 wakakakaka

夜晚,虎爸又做chef,親手泡制平民親子兒童餐

沒有留言:

張貼留言