2012年8月24日 星期五

口水多過浪花

認真,野人差唔多夠2歲0個時

我係有諗過帶佢地睇言語治療師

雖然好多人都話男仔學講野係比較慢......

但係......野人當時個CASE,特別係哥哥,係發到個音,但係就懶得講

佢所有野都只會用一個單音表達,即係例如 :

婆婆 ----> 婆

APPLE -----> PO

BANANA -----> NA

唔該 -----> 該

細佬就好D,都會有D詞語,但就唔太多...........

所以當時我係諗住,如果佢地夠2歲都仲係咁,就去睇言語治療師喇~~~~~

點知奇妙0既事情就0係呢個時間發生

佢地一過左2歲,突然好似開左竅咁,係咁講野!!!!!!!

其他媽媽同D育兒書真係講得好0岩

小朋友0係成長過程中,會不斷俾驚喜父母~~~~~~~~


識講多左野之後,就識埋"講數"喇

通常訓覺前,就會出現 :

1) 睇一陣"巴斯光年"
2) 玩一陣車車

近期口頭禪,係"好多" + "呢個....0個個"

好多水、好多波波、好多魚魚、好多車車(2個或以上已經係好多......)

唔睇呢個,睇嗰個
唔坐呢度,坐嗰度
唔玩呢個車車,玩嗰個車車

仲有近排,我幫佢地改咗個組合名,就係"九唔"同"搭八"喇

故名思義,佢地實在太九唔搭八喇.........

我:而家行去買雪糕
九哥or八弟:我唔搭地鐵
我:都冇人講過搭地鐵

食McD中.....
我:好唔好食???
九哥:生飛滋,唔食藥
我:無啦啦食咩藥呀?!!!!!!!!!

我0係房行出黎準備返工
我:早晨
九哥:媽咪唔食飯!
我:晨早流流食咩飯.....
九哥:媽咪唔返工!

小虎爸揸車喺樓下接我地
八弟:唔搭爸爸車,搭巴士
我:呢度邊搵到架巴士你搭呀?!!!!!!

架車去到迴旋處
八弟:唔搭爸爸車,落車
我:而家喺迴旋處,點落車?!
八弟:搭爸爸車
我:而家咪搭緊爸爸車囉!!!!!!!

雖然日日答佢地答到口水都乾埋

但係我都寧願佢地多野講,好過冇野講:P


沒有留言:

張貼留言