2012年8月3日 星期五

巴斯光~~~~~年

自從野人2歲開始,我對佢地睇0既電視節目種類都開始放寬

畢竟我都係一個買左教材0既媽媽嘛,既然買得,就梗係要信下個教育顧問啦

顧問建議最好2 -2.5歲前,都唔好俾小朋友接觸多過一款0既教材以及其他0既卡通節目

如果唔係,小朋友就好容易混淆.............

所以野人2歲前,除左教材之外,我係絕少俾佢地睇其他電視節目架!!!!!!

但係對於我呢個長期都要有電視聲0既野人媽黎講,真係好痛苦呢~~~~~~

夜晚食飯,一係就聽教材d歌,一係就只可以靜英英!!!!!!!!!

所以一等到野人2歲,我就開始乜都俾佢地睇,NEMO呀、WOODY呀

就係因為咁,佢地都沉迷左電視0既世界喇

由最初睇到木定口呆,一粒聲都唔出,睇到做完先郁番



到開始識得緊張、驚,要企0係小虎後面睇



再到識得背、未去到某個劇情,已經自己講左出黎先

再加上差唔多到做完,(強調係差唔多做完、即係大約仲有5-10分鐘先做完),就叫定"唔做完"-___-

有片為証 - 真係勁長氣!!!!!!!!!唔夠佢玩-_______-

整個過程,結論係........佢地最愛巴斯

因為而家佢地睇TOY STORY,無論邊一集,都係一冇巴斯,就唔係太專心睇........

而且佢地平時提起巴斯,都會特別肉緊咁講"巴斯光~~~~~~~年"

我已經嘗試拍過好多次片,諗住影低佢地講"巴斯光~~~~~~~年",再放上YOUTUBE與眾同樂一番,但都唔成功!!!!!

我諗要野人或我或小虎爸現場演繹一次,你地先GET到係有幾亢奮咁講出黎,哈哈~~~~~

2 則留言:

  1. 哈,大個睇番會有一番風味~~

    回覆刪除
  2. 係.....我而家成日同佢地拍片,我發覺之前好多搞笑野都miss左冇拍!!!!!!!!!

    回覆刪除