2012年8月20日 星期一

好友 。 我 。 周末

呢個WEEKEND真暢快,留低亞仔0係屋企

自己一個去同好朋友聚一聚~~~~WOW

約左成個幾月0既慶生活動,終於成事~~~~~

星期5夜晚,入左屯門,買好唒野,去到寶寶屋企

九點幾,終於可以開餐!!!!!!!!!YEAH!!!!!!!




今年,我同D朋友仔都一個一個踏入29+1喇.........

由於約左個幾月,呢個餅係FOR大佬同寶0既~~~~~29+1快樂~~~~~




寶話佢個樣不願上鏡,只係派隻手做代表......-____-




每一次許願,都要諗起李麗珍事件~~~~

唔知呢件事係咪同寶甩鞋事件一樣,可以講足咁多年?!!!!!!!!哈哈哈哈~~~~~

個餅底有冇硬到咁呀?!刀都斷埋!!!!!!!!!!!!!




是夜就係我地4個女子,傾到2、3點

其實我真係好ENJOY呢D MOMENT,好有返番想當年0既感覺~~~~~~




返到大佬屋企,繼續傾~~~~好似5點幾先訓~~~~~




其實都唔係好老0即,都仲捱得下夜~~~~~嘻嘻~~~~~

訓醒,離開屯門,緊接約左山崎、高妹、PHOENIX、毛毛HIGH TEA




呢度0既CAP比飲開0既苦...........




TEA完,做左樣好年青、好有益身心0既行為----->同人迫

成個海港城0既人,都好似為左叮噹而黎~~~~~~

又要問0個句,乜咁多香港人鍾意叮噹架咩?????!!!!!哈哈哈哈~~~~~

排隊.排隊.排隊.影.影.影.迫.迫.迫。。。。

山崎,你高過IFC........KEKEEKEE~~~~




毛毛,我唔知原來你俾緊戲----->扮盲.........-____-




成張相.....迫爆左~~~哈哈




WE ARE ALWAYS READY TO POST!!!!!!!!




右面3位超愛演~~~~~~~




還有更多超愛演系列






比較正常的..........






呢個WEEKEND真係有種回到未嫁、未生0既感覺~~~~~哈哈~~~~

同好朋友一齊,永遠都感覺良好

而呢個WEEKEND,我感受特別深

事源HIGH TEA0個時,遇上一個過氣好朋友

我同過氣朋友0既冇打招呼+山崎高妹對我0既"保護"成為強烈0既對比!!!!!!!!

0個一刻,我更加睇到邊D先係我真正0既朋友

潘,你講得0岩,我係時候要放低喇..........

豬,你都講得0岩,人地0係佢身邊講一句,好過我地街外人講到口水乾

一個人會變,我覺得係無可厚非

但最可怕0既係.....自己都唔知自己幾時變.....變左幾多.........


沒有留言:

張貼留言