2012年8月11日 星期六

約野人食飯

野人BB時經常嘔奶,所以不嬲都唔係好敢帶佢地出街,因為都唔知要帶幾多套衫先夠換!!!!!!!

所以0個時,我就成日幻想有一日可以放左工同亞仔一齊出街食飯

而且佢地唔使再食0個D爛PAT PAT,睇見都反胃0既粥仔,可以一齊食大人野


今時今日,我終於如願以償

其實真係好enjoy weekdays,放左工同佢地一齊出街食飯0既時間

是日更開心,因為約得齊一家人











食飽飽,梗係要享受下iPHONE啦

好似係一部睇緊TRANSFORMER、一部睇緊CARS,仲要不時有姨媽喂到埋口0既"楊枝金露"

又要講 : 做小孩真嘆!!!!!!



平時野人都好少見公公,呢日唔知點解咁"痴"公公"喎~~~哈哈~~~~


去到呢個食到大人野0既階段

我又幻想緊有一日,野人自己打俾我,約我放工0係邊度邊度食飯

哈哈~~~~~真貪心~~~~~~

沒有留言:

張貼留言