2012年8月12日 星期日

退役

前排上網見到一架超靚0既stroller

如果我有一對龍鳳胎,呢架stroller就一定係我0既must have item!!!!!


不過龍鳳胎for me, no way喇,因為我都唔鍾意生女0既~~~~~(雖然我視睇女童衫為樂~~~哈哈~~~)

至於野人0既"私家雙坐",其實都打左入冷宮好耐喇(都差唔多半年喇~~~~~)

我都唔知點解佢地自從去完新加坡之後

就唔肯再坐喇 ------> 即係擺佢地上去,佢地會做跳車動作呢!!!!!!!!

所以我就索性唔帶車,有咩事就抱

因此我0既臂力應該係呢幾個月強增左3倍!!!!!!!哈哈哈哈~~~~~~


今次我對架stroller0既容忍程度都算好高,因為平時d野唔用一排,我就即dump

而呢架stroller,我到今時今日先的起心肝,將佢退役..............


其實我係好期待將野人所有大件"行李",例如high chairs呀、沖涼盤呀、steamer呀、放奶樽個box呀.....等等退役架........

因為除左嘥位之外,dump得呢d野都算係見證住佢地0既成長丫!!!!!!

所以,野人,期待住你地長大呀!!!!!期待住dump你地d野!!!!!哈哈哈哈~~~~~

沒有留言:

張貼留言