2012年8月7日 星期二

大個仔左少少

野人好細個開始,我已經帶佢地去

JUMPING GYM、MOORRY FANTASY、TOYSRUS呢類"放錢"樂園

我記得.......佢地仲未識行、仲坐0係BB車0個時,我0係TOYSRUS俾玩具佢地玩

佢地係悶到訓著架!!!!!!!!!哈哈~~~~~~

隨住野人一日一日咁大,佢地對呢D"放錢"樂園0既反應都大大不同!!!!!!


而家見到個招牌,已經自己一支箭咁衝左入去喇!!!!!!!


揀自己想玩0既玩具


哥哥揀D野好女仔~~~哈哈~~~~~


哥哥favorite character - PLUTO


仲要kiss下佢~~~~~SO SWEET~~~~~


野人有樣好,唔係玩完就要我地買0個D小朋友

不過亦有可能佢地仲未識叫我地買野......HEEHEE

所以近排我都開始構思"STICKER"計劃

要佢地明白有付出,先有收穫0既道理

野人之前0係JUMPING GYM、MOORRY FANTASY0個D地方

係叫我地走呀!!!!!!!!哈哈~~~~

呢排又大個左D,會好奇下、拍下D野~~~~~


好想拎個扭蛋殼、並唔係個GIFT!!!!!!!!!


射下波


仲會自己學入COINS,玩射青蛙


以前呢架飛機,我同佢地行埋少少,都已經"NONONO"

而家會自己去玩~~~~~俾我發現佢地又大個仔左少少~~~~~



沒有留言:

張貼留言