2012年8月12日 星期日

PLAYGROUP終結篇


野人九月就會返N1喇,PG0既生涯亦都隨之完結

上星期六,哥哥因為病左,有D發燒,有D咳,以免傳染其他小朋友,所以最後一堂PG都冇返


冇返PG,悶悶地,同哥哥落街買條腸仔食解悶~~~~哈哈~~~~~~




本來諗住同佢兩隻野0係最後一堂留D倩影,但因哥哥冇返,就派DIDI做代表


DIDI最後一堂,離奇地乖!!!!!!!平時同哥哥一齊上,通常都喊下、停下、又喊下咁

今次小虎爸話,除左入課室時"AR"左一聲,之後全程冇喊過!!!!!!!

仲好冷靜咁等接放學,哈哈~~~~叻仔~~~~~


既然咁乖仔,要獎下佢去食JUNK FOOD啦~~~~哈哈哈哈~~~~~


小虎話DIDI是日食野都特別乖,全程冇亂搞、亂行、亂跑,真係好離奇!!!!!!!!

其實事後我同小虎討論後0既結論 ------> 將兩個野人分開,佢地係會乖好多!!!!!!!

因為哥哥自己一個同我一齊都好乖-____-

講返今次PG,都有D小插曲

話說初初0個2、3堂,都仲俾父母陪,唔係小朋友自己上0個時

其中一個小妹妹0既爸爸,唔知點解要強行抱起DIDI,搞到佢勁喊

自此之後,DIDI每次返到PG樓下0個時,神色就開始凝重 (因為已經認得路)


而且一見到0個個爸爸就會喊!!!!!!!!!!!

其實呢件事我係有D嬲,因為......如果在於一個非父母0既人黎講

唔熟悉小孩特性,唔知道0係小朋友唔願意被抱,強行將小朋友抱起係必死行為0既情況下,係情有可原

但係0個個男人已經係一個爸爸,都做埋D咁0既行為(之後佢明知亞仔驚佢,仲要成日撩亞仔)

我就覺得係不知所為!!!!!!!!!!!

其實我同小虎次次見到DIDI返PG都好似有精神威脅0個陣

都有諗過....不如唔好再返喇......

但係最後都決定繼續返.......

因為我地都覺得難保第日返N1,都會遇著呢D KAI父母,冇理由到時要轉校架?!

所以都要以一個正面0既態度同DIDI解釋呢件事!!!!!!

等DIDI知道佢0既驚,我地係知,而且係會陪住佢!!!!!!!!

其實除左呢個KAI爸爸之外,仲有一對KAI婆媽


佢地兩個每一堂PG、每一個環節、都好似要幫亞女影100張相先肯罷休!!!!!!

其實佢地影相唔緊要,最弊係......佢地掛住影相,阻住唒其他小朋友上堂呢

而且我都0係佢相機下,俾佢撞到我個頭幾十次!!!!!!!!!

唉.......所以返呢次PG,我同小虎都攰到爆呢-____-

不過.........今次PG0既內容都有樣好,就係有一大堆紀念品(MADE BY 野人)

雖然大部份都俾我DUMP左,但係都算有個回憶丫~~~哈哈~~~~~


沒有留言:

張貼留言